British Airways investighează furtul datelor personale şi financiare ale unor clienţi care au efectuat 380.000 de plăţi cu cardul pe site-ul şi aplicaţia mobilă a companiei, potrivit unui anunţ al companiei mamă a operatorului aerian, International Airlines Group (AIG), transmite Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Compromiterea datelor a avut loc în perioada 21 august-5 septembrie, a anunţat AIG.

Grupul a precizat că datele furate nu includ detalii referitoare la călătorie sau paşaport.

Operatorul aerian a lansat o investigaţie şi a comunicat cu clienţii afectaţi. Totodată, au fost informate poliţia şi alte autorităţi relevante pentru acest caz.

Compromiterea dateloe a fost rezolvată, iar site-ul British Airways funcţionează normal, a precizat IAG.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.