Bolt, platformă europeană de transport la cerere, a anunţat marţi că lansează serviciul Business Delivery în toate oraşele în care activează în România, Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, care va pune în legătură companiile cu curierii, pentru a plasa online comenzi de livrare şi să expedieze produsele către clienţii lor, în aceeaşi zi sau chiar în aceeaşi oră.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Compania a lansat recent şi o nouă categorie în aplicaţia Bolt, Delivery, care permite utilizatorilor să trimită trimite pachete prietenilor şi familiilor lor.

"Am lansat Bolt Business Delivery pentru a valorifica experienţa noastră în materie de operaţiuni şi logistică, dar şi pentru a ne folosi tehnologia şi reţeaua extinsă de şoferi pe care o avem în România, într-o perioadă în care o mulţime de oameni sunt nevoiţi să rămână acasă", a spus Cristian Sălceanu, operations manager la Bolt România.

Serviciul Business Delivery poate fi folosit de orice tip de companie, de la supermarketuri şi librării la magazine online, de oricine are nevoie de un serviciu de livrare imediată, care poate să acopere mai multe zone şi să livreze comenzi multiple.

"Companiile pot încărca livrările în loturi, dintr-un document în format CSV, sau le pot introduce manual, folosind un formular simplu. Comenzile pot fi preluate imediat sau programate pentru a fi preluate în cel mult 48 de ore", precizează compania.

La adăugarea comenzilor, companiile vor primi o estimare a preţului. Odată ce acestea confirmă cererea pentru livrare, Bolt va trimite un curier pentru a lua comanda, la ora specificată.

"Funcţiile de urmărire în timp real asigură faptul că atât companiile care furnizează produsele, cât şi clienţii acestora pot primi imediat actualizări cu privire la statusul comenzii. Vânzătorii vor primi informaţiile direct pe aplicaţia web, iar clientul la care trebuie să ajungă comanda va primi o notificare prin SMS, cu faptul că livrarea este pe drum, cu ora estimată de sosire şi cu datele de contact ale curierului precum şi un link pentru a putea urmări livrarea. Acelaşi lucru este valabil şi pentru categoria Delivery, pasagerii putând şi ei să vadă în timp real unde se află coletul, de la punctul de expediere şi până la destinatar", spun reprezentanţii Bolt.

În această perioadă se recomandă livrarea contactless pentru toate comenzile Business Delivery, pentru a reduce orice risc. Companiile pot seta o locaţie exactă în aplicaţie, unde curierul poate să lase pachetul, pentru a nu fi în contact direct cu destinatarul.

Bolt, cunoscută anterior ca Taxify, este cea mai mare platformă europeană de transport la cerere.

Înfiinţată de Markus Villig, Bolt a fost lansată în 2013. Are printre investitori companii precum Daimler, Didi Chuxing, Korelya Capital, dar şi pe Taavet Hinrikus, co-fondator al TransferWise.

Bolt are peste 30 de milioane de utilizatori înregistraţi în peste 35 de ţări din lume.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.