Valoarea totală a comenzilor înregistrate de Black Friday de cel mai mare retailer online din România, eMag, s-a apropiat de 460 de milioane de lei (98,6 milioane de euro), peste estimările de 440 milioane de lei (94,3 milioane de euro), în condiţiile în care au fost vândute peste 52.000 de televizoare, potrivit datelor afişate de retailer.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Retailerul a înregistrat, de Black Friday, peste 1,28 milioane de produse comandate. 

Au fost vândute peste 52.000 de televizoare, peste 155.000 de produse pentru casă şi îngrijirea casei şi peste 113.000 de electrocasnice mici.

La capitolul produse speciale, au fost vândute 139 de automobile, 218 ceasuri şi bijuterii, 5,8 kilograme de aur şi pachete turistice incluzând 2.436 de nopţi de cazare.

Numărul total de vizite efectuate de clienţi pe site a fost de aproape 9,6 milioane, iar numărul de clienţi noi pe site a fost de peste 55.000. 

Peste 70% dintre clienţi au optat pentru livrare prin curier, 15,56% au preferat să ridice marfa din showroom, iar aproape 14% au ales livrarea la oficiile Poştei Române.

Cea mai valoroasă comandă, de 146.760 lei, a fost din Bucureşti.

 

 

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.

Citește și...