Valoarea totală a comenzilor înregistrată de Black Friday de cel mai mare retailer din România, eMag, era de 200 milioane de lei (43 milioane euro), la ora 9:00, la două ore de la începerea evenimentului, fiind vândute deja 70 de automobile şi pachete turistice incluzând 825 de nopţi de cazare, potrivit informaţiilor afişate de retailer. Numărul maxim de vizitatori simultan pe site a fost de aproape 336.000.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Numărul produselor vândute este de aproape 460.000, iar cel al produselor rămase de peste 2,54 milioane.

eMag a vândut 63 ceasuri şi bijuterii de lux, peste un 1,5 kilogram de aur şi 155 de bilete la concerte şi evenimente.

Aproape 33% dintre plăţi sunt efectuate cu cardul, iar 81,7% dintre vizite au fost de pe mobile.

Numărul maxim de vizitatori simultan pe site a fost de aproape 336.000. 

Aproape 65% dintre cumpărători au optat pentru livrarea prin curier, iar 22,2% au ales să ridice produsele din showroom.

Cele mai valoroase două comenzi, de 79.000, respectiv 39.000 de lei, au fost din Cluj-Napoca.

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.