Cel mai aşteptat eveniment de shopping al anului, Black Friday 2019, ajuns la ediţia cu numărul nouă, a început la eMAG vineri dimineaţa la ora 7:25, iar compania anunţă vânzări de peste 115 milioane lei după primele 30 minute.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Interesul pentru eveniment este în creştere şi în prima jumătate de oră de la start eMAG a înregistrat comenzi de peste 115 milioane lei. Sunt disponibile peste 3,5 milioane de produse cu reduceri mari, iar oferta se va suplimenta de-a lungul întregii zile”, anunţă eMAG.

De asemenea, 85% este ponderea comenzilor plasate de pe dispozitive mobile.

La momentul începerii campaniei, pe platformă erau peste 220.000 de oameni, care au plasat peste 100.000 de comenzi în primele 10 minute.

Cele mai multe comenzi la mia de locuitori au venit din Bucureşti, Cluj-Napoca, Sibiu, Iaşi, Slatina. Plata cu cardul are o pondere de 39% din totalul comenzilor.

Între comenzile la începutul campaniei se găseşte şi un autovehicul Volvo XC 90 de 59.000 euro, în primele minute.

La rândul său, PayU, cea mai mare companie procesatoare de plăţi online cu cardul din România, a anunţat vineri că 30% dintre clienţii care au plătit online prin PayU nu au putut efectua plata.

”Black Friday a început cu 30 de minute mai târziu decât anul trecut. Clienţii care au plasat comenzi şi nu au putut să le plătească online sunt informaţi că vor primi pe e-mail un link de plată prin care vor putea să achite comanda deja plasată”, arată un comunicat al PayU.

 ”Cum arată primele date de dimineaţă (interval orar 00:00-08.30):

- Valoarea totală a volumelor tranzacţionate online: 32,31 milioane de lei;

- Până acum s-au realizat 43.636 tranzacţii;

- Minutul de aur a fost înregistrat la 07:27 – 1.872 de tranzacţii;

- Valoarea medie a coşului de cumpărături: 738 lei”, arată PayU.

În ceea ce priveşte produsele care se cumpără cel mai mult, acestea sunt: IT&C – aproximativ 70% din totalul tranzacţiilor; eTail – aproximativ 16% din totalul tranzacţiilor; servicii – 9% din totalul tranzacţiilor.

Până acum românii au cumpărat online în rate în valoare de aproximativ 15 milioane de lei (45% din valoarea totală a tranzacţiilor online). 52% din totalul tranzacţiilor au fost făcute cu un singur click.

Top 3 ţări din afara graniţelor ţării de unde se cumpără în România:

  • Marea Britanie: 2.202 tranzacţii, aproximativ 5% din totalul tranzacţiilor
  • Ungaria: 1.034 tranzacţii, peste 2% din totalul tranzacţiilor
  • SUA: 149 de tranzacţii, 0,3% din totalul tranzacţiilor
viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.