Automobilele Model 3 şi S al Tesla au redobândit recomandarea revistei Consumer Reports ca vehicule sigure, în cadrul unui studiu anual referitor la siguranţă, ceea ce permite producătorului american de automobile electrice să îşi îmbunătăţească imaginea publică, transmite Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Tesla a urcat cu patru poziţii în clasament, pe locul 23 din 30 de branduri prezente pe piaţa americană, după ce a lucrat pentru a elimina problemele de producţie a Model 3, a declarat Jake Fisher, director senior pentru testare auto la Consumer Reports.

Atât Model 3 cât şi S şi-au îmbunătăţit ratingurile la ”mediu”.

Evenimente

30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
17 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield

”Oamenilor chiar le plac maşinile lor. Sperăm că dacă vor putea încetini un pic acest ritm frenetic de schimbare vor putea să menţină siguranţa”, a spus Fisher despre proprietarii de maşini Tesla.

Tesla s-a bucurat de popularitatea Model S, care a fost inclus între primele locuri ale unui studiu separat al Consumer Reports, referitor la satisfacţia proprietarilor, în fiecare an începând din 2013, când producătorul auto a fost inclus prima oară în clasament.

Fisher a avertizat că se aşteaptă ca siguranţa Tesla să rămână fluidă, având în vedere inconsistenţa istoricului său.

SUV-ul Model X al Tesla se află între modelele cele mai puţin sigure, potrivit studiului anual publicat joi de revistă.

Cercetarea anticipează care automobile noi vor provoca proprietarilor mai puţine sau mai multe probleme, pe baza datelor colectate despre peste 400.000 de vehicule. Clasamentul realizat de revistă are influenţă în rândul consumatorilor şi directorilor din industrie.

Plasarea în topul referitor la siguranţă are tendinţa să fie afectat atunci când producătorii auto oferă automobile noi sau reproiectate, aşa cum s-a întâmplat şi în cazul brandurilor  Volkswagen şi Audi.

Brandul VW a coborât nouă poziţii, pe locul 27, iar Audi a scăzut cu şapte poziţii, pe locul 14.

Brandurile fără schimbări majore în gamă, cum este cazul brandurilor Dodge şi Chrysler, au obţinut creştere importante în clasament.  Astfel, Dodge este brandul cel mai bine plasat între mărcile americane, pe poziţia 8, realizând cea mai mare creştere, de 13 locuri. Chrysler a urcat cu 7 locuri, pe poziţia 19, în timp ce Jeep s-a plasat pe locul 26.

Mărcile Lincoln şi Ford ale Ford Motor s-au plasat pe locurile 15 şi 16, iar brandurile Buick, GMC, Chevrolet şi Cadillac ale General Motors ocupă locurile 18, 22, 25 şi respectiv 30.

Siguranţa pickup-urilor, dele mai populare vehicule de pe piaţa americană, este slabă în acest studiu. Camionetele F-150 şi Ram ale grupului FCA s-au plasat în categoria ”cu mult sub medie”, în timp ce pickup-urile GM - Chevrolet Silverado şi GMC Sierra – au o siguranţă ”sub medie”.

Brandul de lux Lexus al Toyota Motor este în fruntea clasamentului, urmat de Mazda Motor şi brandul Toyota.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.