Compania americană de telecomunicaţii AT&T a declarat sâmbătă că investighează un set de date publicat pe ”dark web” în urmă cu aproximativ două săptămâni şi a spus că analiza sa preliminară arată că acest furt a afectat aproximativ 7,6 milioane de titulari de conturi curente şi 65,4 milioane foşti titulari de conturi, transmite Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Compania a spus că setul de date pare să fie din 2019 sau mai devreme.

AT&T a declarat că nu are dovezi ale accesului neautorizat la sistemele sale ca urmare a incidentului şi că încă nu se ştie dacă datele provin de la AT&T sau de la unul dintre furnizorii săi.

AT&T a declarat că incidentul nu a avut un impact material asupra operaţiunilor sale şi a spus că sursa datelor este încă în curs de evaluare.

AT&T este în contact cu toţi cei afectaţi şi a resetat codurile de acces pentru 7,6 milioane de clienţi actuali. De asemenea, a mai spus că va oferi monitorizarea creditului oriunde este cazul.

Reţeaua 5G a operatorului wireless acoperă aproximativ 290 de milioane de oameni din Statele Unite.

În februarie, AT&T a avut o întrerupere a serviciilor sale care a întrerupt apelurile şi mesajele text pentru mii de utilizatori din SUA şi a determinat investigaţii federale.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.