Asociaţia Pro Infrastructură afirmă, luni, că ”italienii de la Pizzarotti chiar vor să dea uitării dezastrul de pe A10 şi încep să se ţină de promisiuni”, iar ”şantierul de 21 kilometri dintre şi Mizil arată a... şantier”.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Pizzarotti, motivaţi să-şi mai spele din păcate? În sfârşit şantierul de 21 kilometri dintre Dumbrava (nod cu Autostrada A3) şi Mizil arată a... şantier. Se pare că italienii de la Pizzarotti chiar vor să dea uitării dezastrul de pe A10 şi încep să se ţină de promisiunile pe care ni le făceau când i-am vizitat în aprilie: investiţii, mobilizare, seriozitate”, a transmis, luni, Asociaţia Pro Infrastructură.

Sursa citată a precizat că, ”la terasamente, au doi subcontractori puternici, Apolodor şi IBB, iar pe partea de structuri partenerii de asociere de la Retter se pare că încep şi ei să intre într-un ritm bun după îndelungi dispute legate de proiectarea servită la licitaţie de CNAIR, prin Consitrans”.

”Îndelungile probleme birocratice şi tehnice din teren care, apropo, nu s-au rezolvat în întregime, au adăugat deja 5 luni la termenul de finalizare, împins aşadar în septembrie 2024”, au mai transmis reprezentanţii ONGului.

Potrivit acestora, luna septembrie este totuşi foarte greu de atins, dar o deschidere în decembrie 2024 ”este încă fezabilă într-un scenariu realist-optimist, dacă italienii reuşesc să menţină această mobilizare cum rareori am văzut la ei”.

 

 

 

 

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.