Românii au profitat din plin de ofertele de Black Friday-ul american din 24 noiembrie, efectuând cumpărături de software şi servicii digitale cu 240% mai mari decât media zilnică din ultimul an, potrivit unei analize a furnizorului de soluţii în comerţul online 2Checkout.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Aceasta a fost ziua cu creşterea cea mai mare a vânzărilor pentru români. Comparativ, americanii au lăsat Thanksgiving să treacă fără a se concentra pe cumpărăturile de software sau servicii digitale, iar de Black Friday au cumpărat cu doar 21% mai mult decât media zilnică”, se arată în comunicat.

Totodată, şi în alte campanii de cumpărături desfăşurate la nivel global, românii au achiziţionat preponderent soluţii de securitate şi protecţia datelor (peste 40% dintre comenzi s-au situat în această categorie), instrumente de dezvoltare software, softuri utilitare, aplicaţii pentru marketing, soluţii de business, aplicaţii pentru dezvoltare web şi aplicaţii pentru audio-video.

”De Thanksgiving, sărbătoare de origine americană, românii au cumpărat software şi servicii digitale de două ori mai mari decât media zilnică din ultimele 12 luni. Cyber Monday şi Cyber Tuesday, evenimente comerciale care încă nu au fost replicate destul de mult pe piaţa locală, au dat ocazia cumpărătorilor din România să profite de oferte speciale ale producătorilor globali. Astfel, pe 27 noiembrie, valoarea comenzilor date de români pe site-urile internaţionale a fost cu 196% mai mare decât media zilnică, iar pe 28 noimebrie cu 116% mai mare”, se arată în analiză.

Prin comparaţie, de Cyber Monday şi Cyber Tuesday, valoarea cumpărăturilor realizate de către clienţii din Statele Unite a fost cu 50% mai mare decât media zilnică, respectiv cu 63% mai mare.

”Britanicii, în schimb, deşi nu sărbătoresc Thanksgiving, au cumpărat cu 34% mai mult decât media zilnică, iar de Black Friday cu 106% mai mult. Cyber Monday şi Cyber Tuesday au adus cu 67%, respectiv 61% mai multe venituri producătorilor de software şi de servicii digitale faţă de media zilnică, din partea cumpărătorilor britanici”, se arată în analiză.

În cazul cumpărătorilor români, preţul final de achiziţie al produselor este un factor important în decizia de cumpărare, consideră directorul de marketing al 2Checkout, Alexandra Marcu.

“Cu cât sunt mai mari reducerile, cu atât mai mari sunt volumele de vânzări. Cum aplicaţiile software sunt achiziţionate online prin platforma Avangate preponderent de persoane fizice, acestea sunt cu atât mai interesate să beneficieze de reduceri”, a declarat Alexandra Marcu.

Analiza prezentată este realizată pe baza datelor agregate de tranzacţionare la nivelul platformei de comerţ electronic Avangate, în perioada ianuarie 2016 – noiembrie 2017.

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.