Alstom a anunţat vineri că a finalizat sistemul de control digital al traficului şi lucrările de telecomunicaţii la linia de cale ferată care leagă Aeroportul Internaţional Henri Coandă de Gara de Nod, iar călătorii vor putea ajunge de la gară la aeroport în 20 de minute.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Alstom a finalizat lucrările de control feroviar digital şi telecomunicaţii pe linia ferată directă care leagă Gara de Nord şi aeroportul internaţional Henri Coandă Otopeni. Linia a fost echipată cu centralizare electronică şi soluţii de telecomunicaţii pentru a permite o circulaţie sigură”, anunţă grupul Alstom.

Modernizarea liniei de cale ferată Bucureşti Nord – Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti a prevăzut extinderea cu 3 km a căii ferate existente, în lungime de 17 km, permiţând pasagerilor să ajungă de la Gara de Nord direct la Terminalul 1 al aeroportului în 20 de minute.

”Acest proiect este foarte important pentru îmbunătăţirea fluidităţii şi eficienţei traficului în Bucureşti, deoarece oferă prima conexiune directă între gara principală a capitalei şi principalul său aeroport internaţional. Din această perspectivă, compania Alstom se mândreşte cu faptul că a asigurat soluţiile digitale de control feroviar. Am finalizat lucrările, din punctul de vedere al semnalizărilor proiectul este gata să intre în operare comercială”, a declarat Gabriel Stanciu, director general al companiei Alstom pentru România, Bulgaria şi Republica Moldova.

Proiectul de modernizare a liniei de cale ferată Bucureşti Nord - Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti a inclus construcţia unei căi ferate simple cu o lungime de 2,95 km, cu trei poduri, un viaduct lung de 1,52 km şi o nouă gară, cu linie dublă, la Terminalul T1 al aeroportului. Compania Alstom a fost responsabilă pentru implementarea soluţiilor digitale de control feroviar şi a celor de telecomunicaţii, inclusiv sistemele de centralizare electronică şi sistemele de încălzire a macazurilor, pentru a preveni defecţiunile pe linie în timpul iernii.

Alstom este lider în furnizarea de soluţii digitale de control feroviar şi infrastructură pe piaţa din România, în special prin proiectele de reabilitare feroviară aflate în derulare pe secţiunea românească a coridorului European Rin-Dunăre.

Compania Alstom este activă pe piaţa din România din anul 1994. Numărul de angajaţi depăşeşte în prezent 500 de persoane.

 Alstom oferă o gamă completă de echipamente şi servicii, de la trenuri de mare viteză, trenuri de metrou, tramvaie şi autobuze electrice până la sisteme integrate, servicii personalizate, soluţii de infrastructură, control al traficului şi de mobilitate digitală. Alstom a înregistrat vânzări de 8,2 miliarde euro şi a contabilizat comenzi în valoare de 9,9 miliarde euro în exerciţiul financiar 2019/2020. Cu sediul central în Franţa, compania Alstom este prezentă în peste 60 de ţări şi are 38.900 de angajaţi.

Alstom activează în România de peste 25 de ani şi are în prezent în derulare proiecte de reabilitare şi modernizare a căilor ferate la nivel naţional, în diferite etape de implementare. Din 2004, Alstom furnizează servicii complete de întreţinere pentru flota de trenuri non-Alstom ale metroului din Bucureşti

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.