Acţiunile Netflix au pierdut toate câştigurile înregistrate în timpul pandemiei de Covid-19, coborând luni cu mai mult de 2%, până la aproximativ 332 de dolari pe unitate, cel mai redus nivel atins din martie 2020, relatează CNBC.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Preţul actual al acţiunilor Netflix este în prezent cu 50% mai mic faţă de maximul unei perioade de 52 de săptămâni, de 700,99 USD, atins la jumătatea lunii noiembrie.

Ultima dată când acţiunile s-au vândut cu aproximativ 332 de dolari pe pop a fost pe 20 martie 2020, exact când erau instituite restricţiile legate de pandemie.

Netflix a înregistrat câştiguri semnificative în 2020 şi 2021, deoarece consumatorii au fost blocaţi acasă sub diferite restricţii.

Cu toate acestea, pe măsură ce restricţiile sunt eliminate, consumatorii optează pentru divertismentul din afara locuinţei, cum ar fi cinematografe, restaurante şi parcuri tematice.

Compania se confruntă, de asemenea, cu o concurenţă sporită din partea altor companii precum Apple şi Disney, care atrag spectatorii departe de conţinutul Netflix.

Acţiunile Netflix au scăzut în ianuarie, după ce compania de streaming a estimat doar 2,5 milioane de noi abonaţi neţi pentru trimestrul următor.

Creşterea numărului de abonaţi cu 8,3 milioane în trimestrul patru a fost uşor sub propria estimare de 8,5 milioane.

Presiunea concurenţei şi creşterea mai puţin robustă a abonaţilor, împreună cu costurile de producţie în creştere, au determinat Netflix să crească preţurile în America de Nord, la începutul acestui an.

Costul lunar pentru abonamentul său de bază a crescut în America de Nord cu 1 dolar, la 9,99 dolari, abonamentul standard de la 13,99 dolari la 15,49 dolari, iar abonamentul premium a crescut de la 17,99 dolari la 19,99 dolari.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.