Discovery România şi AKTA au semnat un parteneriat extins pentru distribuţia brandurilor Eurosport 1, Eurosport 2, Discovery Channel, TLC şi ID Xtra, care vor intra, începând cu 1 septembrie, în grila TV de cablu analogic şi digital, în pachetul de bază pe care AKTA îl oferă clienţilor.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Astfel, începând cu 1 septembrie, clienţii AKTA vor putea urmări unele dintre cele mai importante competiţii sportive la nivel mondial, precum Premier League, Moto GP, US Open, şi următoarea ediţie a Jocurilor Olimpice, informează Discovery România.

De asemenea, începând cu aceeaşi dată, clienţii AKTA vor avea treptat acces la programe documentare, printre care se numără ”Goana după aur”, ”Insula lui Bear Grylls”, ”Ed Stafford: La limita supravieţuirii”, ”Averea ascunsă a lui Escobar” pe Discovery Channel, dar şi ”Regele cofetarilor”, ”Familia cu multe fiice”, ”Rochia perfectă”, ”Imperiul extensiilor de păr” pe TLC şi ”Prezumţia de nevinovăţie”, ”Vocea răului” şi ”Dreptate în Oraşul Păcatelor” pe ID Xtra. 

“Eforturile depuse de ambele părţi au dat roade, aşadar suntem bucuroşi să anunţăm acest nou parteneriat, care le va readuce telespectatorilor noştri accesul la câteva dintre cele mai îndrăgite canale Discovery disponibile în România. Portfoliul nostru se bucură acum de o distribuţie completă pe piaţa din România, ceea ce confirmă încă o dată angajamentul şi obiectivele noastre pe termen lung: să creăm şi să punem la dispoziţia partenerilor şi a fanilor noştri conţinut premium relevant, dintr-o gamă largă de genuri”, a declarat Victoria Davies, SVP, Country Manager Discovery Networks Europa Centrală şi de Est.

“În efortul permanent pe care îl facem pentru a asigura clienţilor noştri servicii noi şi valoroase, AKTA a încheiat acest contract comercial care va completa oferta noastră actuală de programe TV din cele mai diverse domenii de interes:  aventură şi supravieţuire, natură, cultură, modă sau sport. Astfel, iubitorii sporturilor vor avea posibilitatea de a urmări în direct mai multe competiţii majore – precum US Open, La Vuelta, Premier League etc. – în timp ce pasionaţii de documentare vor fi în măsură să vadă o serie întreagă de programe noi şi fascinante. Vom continua şi în viitor să aducem clienţilor noştri cele mai bune programe si tehnologii disponibile, precum şi să le oferim cele mai bune servicii”, a spus, la rândul lui, Dinu Malacopol, CEO AKTA.

Prin acest acord, portofoliul de televiziuni Discovery capătă acoperire naţională completă, fiind prezent pe toate platformele operatorilor majori de cablu  – Telekom România, Orange, UPC, RCS&RDS şi AKTA.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.