Postul de televiziune Crime + Investigation (CI) se va rebrandui la nivel global, cu o actualizare a imaginii şi o amplificare a strategiei de conţinut la nivelul mai multor pieţe, începând cu Marea Britanie, urmând să ofere 250 de ore de conţinut nou şi să difuzeze serialul criminalistic ”Arhivele crimei”, nominalizat la Emmy, într-o producţie nouă, narată de actorul şi filantropul Danny Glover.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

“Crime + Investigation este deja recunoscut pentru abordarea unică şi inteligentă pe care a adoptat-o în ceea ce priveşte genul criminalistic. Facem ceea ce facem deoarece adevărul merită descoperit – prin poveşti puternice, pe mai multe platforme. Acum avem o poziţionare mai clară, dar şi un aspect mai contemporan – unul proaspăt, curajos şi neaşteptat. Am luat o serie de decizii curajoase alături de partenerii noştri în ceea ce priveşte designul logo-ului, imaginile şi caracterele folosite, cât şi identitatea de brand”, a declarat Amanda Hill, Chief Marketing Office în cadrul A+E Networks.

Ca parte a noii viziuni Crime + Investigation, canalul de televiziune va dezvălui 250 ore de conţinut nou, prezentându-le telespectatorilor scene ale crimelor, laboratoare criminalistice, anchete ale poliţiei şi procese la tribunal, permiţându-le să se alăture detectivilor sau familiilor victimelor în căutarea adevărului.

Vârful de lance îl reprezintă ”Arhivele crimei”, cu o producţie complet nouă, care va avea premiera în Statele Unite pe 27 februarie, urmând să fie lansat la nivel internaţional. Primul sezon cuprinde 10 episoade, fiecare cu durată de câte o oră.  

A+E Networks a realizat un parteneriat cu agenţia britanică Dixon Baxi pentru dezvoltarea strategiei, a designului şi a noii identităţi a brandului.

CI este disponibil în peste 170 teritorii la nivel global şi în peste 18 limbi. CI a fost lansat în România în septembrie 2013 şi este difuzat de operatorii de televiziune UPC, Telekom, RCS şi Orange TV.

A+E Networks, LLC este o companie globală de media premiată, care oferă consumatorilor conţinut divers, de la televiziuni, până la site-uri, jocuri, aplicaţii sau softuri educaţionale, lansând inclusiv primele aplicaţii de pe piaţă precum History Vault şi Lifetime Movie Club. A+E Networks cuprinde A&E, Lifetime, History, LMN, FYI, VICELAND, H2, A+E Studios,  History en Espaňol, Crime + Investigation, Military History, Lifetime Real Women, A&E IndieFilms, A+E Networks International, A+E Networks Digital şi A+E Networks Consumer Products. Televiziunile şi programele din portofoliul A+E Networks ajung în peste 335 de milioane de locuinţe din peste 200 de teritorii, cu conţinut în 41 de limbi. A+E Networks reprezintă un joint-venture între Disney-ABC Television Group şi Hearst Corporation.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.