Sezonul 12 al serialului de comedie „Las Fierbinţi”, difuzat de Pro TV, a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public şi a fost urmărit de o medie de 2,2 milioane de români.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

La nivel naţional, sezonul 12 al serialului „Las Fierbinţi” a înregistrat o medie de 12,4 puncte de rating şi 25,3% cotă de piaţă. Locul al doilea în acest clasament a fost ocupat de Antena 1, cu o medie de 7 puncte de rating şi 14,2% cotă de piaţă, informează Pro TV.

La nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, sezonul a obţinut o medie de 12,2 puncte de rating şi 31,7% cotă de piaţă, spre deosebire de televiziunea situată pe locul al doilea, Antena 1, care a înregistrat 7,6 puncte de rating şi 19,6% cotă de piaţă.

La nivel urban, acest sezon a obţinut o medie de 11,3 puncte de rating şi 23,4% cotă de piaţă, spre deosebire de Antena 1, care a ocupat cel de-al doilea loc în acest clasament, cu o medie de 6,7 puncte de rating şi 13.9% cotă de piaţă.

Cel de-al 12-lea sezon al serialului „Las Fierbinţi” a început pe 12 septembrie şi s-a încheiat pe 13 decembrie.

Un episod special va fi difuzat pe 24 decembrie, de la ora 20.30. Episodul a fost scris în întregime de scenaristul Mimi Bănescu, iar din acesta nu vor lipsi tradiţiile şi Moş Crăciun, în pielea căruia va intra cu foarte mult aplomb Celentano.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.