Sezonul 12 al serialului de comedie „Las Fierbinţi”, difuzat de Pro TV, a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public şi a fost urmărit de o medie de 2,2 milioane de români.
La nivel naţional, sezonul 12 al serialului „Las Fierbinţi” a înregistrat o medie de 12,4 puncte de rating şi 25,3% cotă de piaţă. Locul al doilea în acest clasament a fost ocupat de Antena 1, cu o medie de 7 puncte de rating şi 14,2% cotă de piaţă, informează Pro TV.
La nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, sezonul a obţinut o medie de 12,2 puncte de rating şi 31,7% cotă de piaţă, spre deosebire de televiziunea situată pe locul al doilea, Antena 1, care a înregistrat 7,6 puncte de rating şi 19,6% cotă de piaţă.
10 iunie Perspectivele macroeconomice şi fiscale ale României
La nivel urban, acest sezon a obţinut o medie de 11,3 puncte de rating şi 23,4% cotă de piaţă, spre deosebire de Antena 1, care a ocupat cel de-al doilea loc în acest clasament, cu o medie de 6,7 puncte de rating şi 13.9% cotă de piaţă.
Cel de-al 12-lea sezon al serialului „Las Fierbinţi” a început pe 12 septembrie şi s-a încheiat pe 13 decembrie.
Un episod special va fi difuzat pe 24 decembrie, de la ora 20.30. Episodul a fost scris în întregime de scenaristul Mimi Bănescu, iar din acesta nu vor lipsi tradiţiile şi Moş Crăciun, în pielea căruia va intra cu foarte mult aplomb Celentano.

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.