Serialul de comedie ”Las Fierbinţi”, difuzat de Pro TV, a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public, joi seară, după ce a fost urmărit, pe întregul interval de difuzare, 20.32 - 21.31, de 2.189.000 de telespectatori la nivel naţional.
Pe segmentul publicului comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, serialul a obţinut 11,5 puncte de rating şi 31,4% cotă de piaţă, spre deosebire de televiziunea de pe locul secund, Kanal D, care a înregistrat 5,4 puncte de rating şi 14,9% cotă de piaţă, potrivit datelor furnizate de Kantar Media, informează Pro TV.
La nivel naţional, ”Las Fierbinţi” a obţinut 12,2 puncte de rating şi 25,2% cotă de piaţă, spre deosebire de Kanal D, care a ocupat cel de-al doilea loc în clasament, cu 6,9 puncte de rating şi 14,2% cotă de piaţă.
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Depozitarul Central, Infinity Capital Investments, ROCA Industry, Sphera, Teraplast, Evergent Investment
17 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield, Globalworth, Imobiliare.ro, Nordis, Meta Estate, Genesis Property
La nivel urban, serialul a înregistrat 10,2 puncte de rating şi 21,4% cotă de piaţă, spre deosebire de Kanal D, care a ocupat locul al doilea în topul audienţelor, cu 7,5 puncte de rating şi 15,8% cotă de piaţă.
În minutul de maximă audienţă înregistrat la nivel naţional la 21.17, serialul ”Las Fierbinţi” a fost urmărit de 2.691.000 de telespectatori.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.