Serialul de comedie ”Las Fierbinţi”, difuzat de Pro TV, a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public, joi seară, după ce a fost urmărit, pe întregul interval de difuzare, 20.32 - 21.31, de 2.189.000 de telespectatori la nivel naţional.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Pe segmentul publicului comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, serialul a obţinut 11,5 puncte de rating şi 31,4% cotă de piaţă, spre deosebire de televiziunea de pe locul secund, Kanal D, care a înregistrat 5,4 puncte de rating şi 14,9% cotă de piaţă, potrivit datelor furnizate de Kantar Media, informează Pro TV.

La nivel naţional, ”Las Fierbinţi” a obţinut 12,2 puncte de rating şi 25,2% cotă de piaţă, spre deosebire de Kanal D, care a ocupat cel de-al doilea loc în clasament, cu 6,9 puncte de rating şi 14,2% cotă de piaţă.

Evenimente

13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Depozitarul Central, Infinity Capital Investments, ROCA Industry, Sphera, Teraplast, Evergent Investment
17 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield, Globalworth, Imobiliare.ro, Nordis, Meta Estate, Genesis Property

La nivel urban, serialul a înregistrat 10,2 puncte de rating şi 21,4% cotă de piaţă, spre deosebire de Kanal D, care a ocupat locul al doilea în topul audienţelor, cu 7,5 puncte de rating şi 15,8% cotă de piaţă.

În minutul de maximă audienţă înregistrat la nivel naţional la 21.17, serialul ”Las Fierbinţi” a fost urmărit de 2.691.000 de telespectatori.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.