Serialul de comedie ”Las Fierbinţi”, difuzat de televiziunea Pro TV, a fost lider absolut de audienţă, miercuri seară, în intervalul orar 19.56 – 20.49, în care a fost urmărit de peste 2,4 milioane de telespectatori la nivel naţional.
Episodul din ”Las Fierbinţi” a fost urmărit de 2.455.000 de telespectatori şi a obţinut 13,6 puncte de rating şi 27% cotă de piaţă, spre deosebire de Antena 1, care a ocupat cel de-al doilea loc în clasament, în acelaşi interval de difuzare, cu 7,2 puncte de rating şi 14,3% cotă de piaţă, potrivit datelor furnizate de Kantar Media România, informează Pro TV.
Pe segmentul de public comercial cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, episodul a înregistrat 12,2 puncte de rating şi 31,6% cotă de piaţă, în timp ce televiziunea clasată pe locul al doilea, Antena 1, avea 7,9 puncte de rating şi 20,5% cotă de piaţă.
10 iunie Perspectivele macroeconomice şi fiscale ale României
La nivel urban, ”Las Fierbinţi” a înregistrat 11,9 puncte de rating şi 24,6% cotă de piaţă, în timp ce Antena 1 a obţinut 7 puncte de rating şi 14,3% cotă de piaţă.
În minutul de maximă audienţă, 20.49, episodul era urmărit de 3.070.000 de telespectatori la nivel naţional.

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.