Serialul de comedie ”Las Fierbinţi”, difuzat de televiziunea Pro TV, a fost lider absolut de audienţă, miercuri seară, în intervalul orar 19.56 – 20.49, în care a fost urmărit de peste 2,4 milioane de telespectatori la nivel naţional.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Episodul din ”Las Fierbinţi” a fost urmărit de 2.455.000 de telespectatori şi a obţinut 13,6 puncte de rating şi 27% cotă de piaţă, spre deosebire de Antena 1, care a ocupat cel de-al doilea loc în clasament, în acelaşi interval de difuzare, cu 7,2 puncte de rating şi 14,3% cotă de piaţă, potrivit datelor furnizate de Kantar Media România, informează Pro TV.

Pe segmentul de public comercial cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, episodul a înregistrat 12,2 puncte de rating şi 31,6% cotă de piaţă, în timp ce televiziunea clasată pe locul al doilea, Antena 1, avea 7,9 puncte de rating şi 20,5% cotă de piaţă.

La nivel urban, ”Las Fierbinţi” a înregistrat 11,9 puncte de rating şi 24,6% cotă de piaţă, în timp ce Antena 1 a obţinut 7 puncte de rating şi 14,3% cotă de piaţă.

În minutul de maximă audienţă, 20.49, episodul era urmărit de 3.070.000 de telespectatori la nivel naţional.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.