Episodul din serialul de comedie ”Las Fierbinţi”, difuzat de Pro TV, marţi seară, a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public, în intervalul 20.27 – 21.33, cu peste 2,1 milioane de telespectatori la nivel naţional.
Serialul a condus topul audienţelor la nivel naţional, cu 2.186.000 de telespectatori, înregistrând 12,2 puncte de rating şi 23,9% cotă de piaţă, în timp ce Antena 1 a avut, pe acelaşi interval orar, 8,9 puncte de rating şi 17,6% cotă de piaţă, potrivit datelor furnizate de Kantar Media România, informează Pro TV.
Pe segmentul de public comercial cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, serialul a înregistrat 11,1 puncte de rating şi 27,1% cotă de piaţă, în timp ce televiziunea situată pe cel de-al doilea loc în clasament, Antena 1, avea 9,6 puncte de rating şi 23,4% cotă de piaţă.
10 iunie Perspectivele macroeconomice şi fiscale ale României
La nivel urban, serialul a obţinut 10,6 puncte de rating şi 21,1% cotă de piaţă, spre deosebire de Antena 1, care s-a situat pe cel de-al doilea loc în top, cu 8,4 puncte de rating şi 16,8% cotă de piaţă.
În minutul de maximă audienţă la nivel naţional, de la ora 20.54, serialul era urmărit de 2.639.000 de telespectatori.

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.