Episodul din serialul de comedie ”Las Fierbinţi”, difuzat de Pro TV, marţi seară, a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public, în intervalul 20.27 – 21.33, cu peste 2,1 milioane de telespectatori la nivel naţional.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Serialul a condus topul audienţelor la nivel naţional, cu 2.186.000 de telespectatori, înregistrând 12,2 puncte de rating şi 23,9% cotă de piaţă, în timp ce Antena 1 a avut, pe acelaşi interval orar, 8,9 puncte de rating şi 17,6% cotă de piaţă, potrivit datelor furnizate de Kantar Media România, informează Pro TV.

Pe segmentul de public comercial cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, serialul  a înregistrat 11,1 puncte de rating şi 27,1% cotă de piaţă, în timp ce televiziunea situată pe cel de-al doilea loc în clasament, Antena 1, avea 9,6 puncte de rating şi 23,4% cotă de piaţă. 

La nivel urban, serialul a obţinut 10,6 puncte de rating şi 21,1% cotă de piaţă, spre deosebire de Antena 1, care s-a situat pe cel de-al doilea loc în top, cu 8,4 puncte de rating şi 16,8% cotă de piaţă.

În minutul de maximă audienţă la nivel naţional, de la ora 20.54, serialul era urmărit de  2.639.000 de telespectatori.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.