Postul de televiziune Pro TV a fost lider absolut de audienţă la nivel naţional, joi seară, cu meciul Genk – Astra, urmărit de aproape două milioane de telespectatori în minutul de maximă audienţă de la ora 22.13, serialul de comedie ”Las Fierbinţi”, ştirile prezentate de Andreea Esca, ştirile din sport şi emisiunea de divertisment ”Ce spun românii”, prezentată de Cabral.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Emisiunea ”Ce spun românii” a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public. Pe targetul comercial, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, a obţinut 7 puncte de rating şi 27,3% cotă de piaţă, spre deosebire de postul TV care a ocupat locul al doilea, cu 4,3 puncte de rating şi 16,6% cotă de piaţă, potrivit datelor furnizate de Kantar Media Romania, informează Pro TV. 

La nivelul întregii ţări, emisiunea ”Ce spun românii”, difuzată în intervalul 17.54 – 18.58, a fost urmărită de 1.596.000 de telespectatori, obţinând 8,9 puncte de rating şi 22,5% cotă de piaţă. La nivel all urban, emisiunea a obţinut 9 puncte de rating şi 24% cotă de piaţă.

Ştirile Pro TV prezentate de Andreea Esca au ocupat primul loc pe toate targeturile. Pe segmentul publicului comercial, Ştirile Pro TV au înregistrat 13,3 puncte de rating şi 40,2% cotă de piaţă, spre deosebire de ocupantul locului al doilea, care a obţinut rezultate de aproximativ trei ori mai mici, cu 4,6 puncte de rating şi 13,7% share. În cel mai urmărit minut al Ştirilor Pro TV, de la 19.38, aproximativ 2,6 milioane de români urmăreau Pro TV, la nivel naţional.

Ştirile sportive de la Pro TV au fost, de asemenea, lider de audienţă pe toate categoriile de public, obţinând 12,9 puncte de rating şi 33,5% cotă de piaţă, spre deosebire de televiziunea de pe locul al doilea, care a înregistrat 4,6 puncte de rating şi 12,1% cotă de piaţă, rezultate de aproximativ trei ori mai mici decât Pro TV.

Episodul ”Las Fierbinţi” difuzat joi seară a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public, iar pe targetul comercial a înregistrat 14,5 puncte de rating şi 35 % cotă de piaţă, spre deosebire de televiziunea care a ocupat locul al doilea, cu 5,7 puncte de rating şi 13,8% cotă de piaţă.

La nivel naţional, ”Las Fierbinţi”, difuzat între orele 20.54 – 21.58, a fost urmărit de 2.288.000 de telespectatori, obţinând 12,7 puncte de rating şi 24,6% cotă de piaţă. Pe categoria all urban, serialul a obţinut 12,8 puncte de rating şi 24,6% cotă de piaţă. 

Meciul Genk – Astra Giurgiu, transmis în direct de Pro TV, în intervalul 22.05 – 23.55, a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public, iar la nivelul publicului comercial, a obţinut 9,4 puncte de rating şi 28,3% cotă de piaţă, comparativ cu postul TV de pe locul al doilea, care a înregistrat 5 puncte de rating şi 15% cotă de piaţă.

La nivel naţional, meciul a fost urmărit de 1.480.000 de telespectatori, obţinând 8,2 puncte de rating şi 22,1% cotă de piaţă, iar la nivel all urban, confruntarea fotbalistică a înregistrat 8,5 puncte de rating şi 21,6% cotă de piaţă. 

În minutul de maximă audienţă, de la 22.13, aproape două milioane de telespectatori urmăreau evoluţia echipei Astra pe teren, la nivel naţional. După mai multe ocazii ratate în cele două reprize, Astra nu a reuşit să marcheze niciun gol în poarta celor de la Genk, iar meciul s-a încheiat cu scorul 1-0 pentru Genk.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.