Pro TV a fost lider absolut de audienţă, miercuri, cu serialele de comedie româneşti ”Las Fierbinţi” şi ”Atletico Textila”, care au fost urmărite de peste 2,3 milioane de telespectatori la nivel naţional, respectiv peste 1,5 milioane de telespectatori la nivel naţional pe intervalele de difuzare 20.30 - 21.26 şi 21.27 - 22.30.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

La nivel naţional, pe întregul interval de difuzare, ”Las Fierbinţi” a fost urmărit de 2.383.000 de telespectatori, obţinând 13,3 puncte de rating şi 27,2% cotă de piaţă, cel de-al doilea loc în clasament fiind ocupat de Kanal D, cu 8,5 puncte de rating şi 17,5% cotă de piaţă, potrivit datelor Kantar Media, informează Pro TV.

Pe segmentul publicului comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, serialul a obţinut 12,8 puncte de rating şi 34,2% cotă de piaţă, spre deosebire de postul TV de pe locul doi, Kanal D, care a înregistrat 5,3 puncte de rating şi 14,2% cotă de piaţă.

Evenimente
19 iunie Perspectivele macroeconomice şi fiscale ale României

La nivel urban, ”Las Fierbinţi” a obţinut 12 puncte de rating şi 25,2% cotă de piaţă, locul al doilea în clasament fiind ocupat de Kanal D, cu 7,6 puncte de rating şi 15,8% cotă de piaţă.

În minutul de maximă audienţă la nivel naţional, de la 21.15, serialul ”Las Fierbinţi” era urmărit de 2.817.000 de telespectatori.

Serialul ”Atletico Textila” a fost urmărit, pe întregul interval de difuzare, de 1.537.000 de telespectatori, obţinând 8,6 puncte de rating şi 19,8% cotă de piaţă, spre deosebire de Kanal D, care s-a clasat pe locul al doilea, cu 8,1 puncte de rating şi 18,6% cotă de piaţă.

La nivel comercial, serialul a obţinut 10,1 puncte de rating şi 27,2% cotă de piaţă, spre deosebire de Antena 1, care a ocupat cel de-al doilea loc în clasament, cu 6 puncte de rating şi 16,3% cotă de piaţă.

La nivel urban, ”Atletico Textila” a obţinut 7,7 puncte de rating şi 17,5% cotă de piaţă, spre deosebire de Kanal D, care s-a poziionat pe cel de-al doilea loc în clasament, cu 7,1 puncte de rating şi 16,3% cotă de piaţă.

În minutul de maximă audienţă la nivel naţional, atins la 21.27, serialul ”Atletico Textila” era urmărit de 2.186.000 de telespectatori.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.