Prima TV a înregistrat, pe parcursul a două zile, audienţe care au plasat televiziunea pe locul 3 şi 4 în rândul preferinţelor telespectatorilor cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani din mediul urban (targetul comercial).

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Astfel, pe 2 ianuarie, Prima TV s-a situat pe locul 4 în intervalul orar 15.00 - 20.00, atunci când a difuzat filmul "Moromeţii", ştirile Focus, Focus Sport şi Flash Monden, având un rating de 1,7 puncte şi un share de 6,2 procente.

În aceeaşi zi, filmul "Furia: Eroi anonimi/ Fury" a adus Prima TV pe locul 3 în intervalul orar 22.26 - 01.20, cu un rating de 1,1 puncte şi un share de 4,4 procente.

De asemenea, pe data de 3 ianuarie, Prima TV a ocupat locul 4 atât în intervalul orar 16.00 - 18.00 cu un rating de 1,2 puncte şi un share de 4,2 procente, iar în intervalul 18.00 - 24.00 s-a situat pe acelaşi loc, pe targetul comercial 18-49 de ani din mediul urban, cu 1,2 puncte de rating şi un share de 3,3 procente.

Duminică, 3 ianuarie, Prima TV difuza în intervalul 16.00 - 18.00 emisiunea "Cronica Cârcotaşilor", iar în intervalul 18.00 - 00.00 televiziunea difuza ştirile Focus, Focus Sport, Flash Monden şi filmele "Spot/ See Spot Run" şi "Scorpionul roşu/ Red Scorpion".

Prima TV face parte din Grupul Clever, dezvoltat de Adrian Tomşa. Grupul Clever este unul dintre cei mai importanţi jucători din piaţa românească, în portofoliul complet al acestuia intrând 11 canale de televiziune (Prima TV, LOOKSPORT+, LOOKSPORT, LOOKSPORT 2, LOOKSPORT 3, LOOK 4K, PROFIT.RO, AGRO TV, CINEMARATON, COMEDY EST, CINE EST) şi 7 site-uri (looksport.ro, lookplus.ro, lookmedica.ro, agro-tv.ro, profit.ro, primatv.ro, focusprimatv.ro şi servuscluj.ro). 

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.