Prima ediţie a celui de-al treilea sezon al emisiunii de divertisment ”iUmor”, difuzată de postul de televiziune Antena 1, duminică seară, între orele 20.28-23.04, a fost lider de audienţă la nivel comercial şi urban.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

La nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, emisiunea s-a clasat pe primul loc în topul preferinţelor telespectatorilor cu o audienţă medie de 11,8 puncte de rating şi 25,9% cotă de piaţă, în timp ce pe locul al doilea s-a situat Pro TV, cu o medie de 8 puncte de rating şi 17,6% cotă de piaţă, informează Antena 1.

”iUmor” a fost lider şi la nivelul întregului public din mediul urban, cu o audienţă medie de 8,2 puncte de rating şi 16% cotă de piaţă, în timp ce Pro TV s-a situat pe poziţia secundă, cu 7,7 puncte de rating şi 15% cotă de piaţă.

Dintre cei şapte concurenţi, doar patru au primit doi ”da” şi au intrat în aplicaţia iUmor, pentru a fi votaţi de public şi a intra în finală.

Telespectatorii pot vota concurenţii pe care îi doresc în finală pe aplicaţia iUmor, de dumincă seara până luni. Câştigătorul fiecărei ediţii va fi anunţat în fiecare zi de luni, în cadrul Observatorului de la ora 16.00.

Juriul emisiunii este alcătuit de Mihai Bendeac, Delia şi Cheloo. 

Pe acelaşi interval orar, Televiziunea Română a transmis finala selecţiei naţionale pentru Eurovision Song Contest, câştigată de Ilinca şi Alex Florea, cu piesa ”Yodel it!”. Competiţia a fost difuzată pe TVR 1, TVR HD, TVR Internaţional, TVR Moldova şi online pe TVR +.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.