Muzeele din toată lumea au intrat într-o competiţie neobişnuită pentru a-şi recâştiga vizitatorii în contextul pandemiei de coronavirus, prin care au propus pe Twitter fotografii cu posterioare de statui, potrivit The Guardian.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Competiţia, care are drept cuvânt-cheie #CuratorBattle, a început în aprilie, dar tema lunii iunie i-a captivat pe oameni. 

Unele muzee rivalizează în materie de inventivitate pentru a promova sculpturi insolite. Această iniţiativă amuzantă este o manieră de a lupta cu închiderea a numeroase muzee din lume din cauza pandemiei. Şi de a descoperi cum au fost reprezentate de.a lungul istoriei fesele. 

Yorkshire Museum (York, Anglia) se află la originea acestei campanii #CuratorBattle.

Un purtător de cuvânt al muzeului a declarat pentru The Guardian că aceste schimburi de lucrări reprezintă "o oportunitate pentru muzee, mari şi mici, de a-şi arăta operele lor pe o temă comună pentru a crea ceea ce a devenit o expoziţie mondială şi online". 

De când a început campania, temele au inclus "falsuri fantastice", obiecte misterioase" şi "tansporturi extraordinare".

Competiţia dedicată posterioarelor a primit răspuns din toată lumea: din Canada până în Lituania. În Japonia, Ota Memorial Museum of Art s-a alăturat cu lucrări în care apar posterioare de luptători de sumo, pictate de Hokusai, în timp ce Freedom Museum din Regatul Ţărilor de Jos a distribuit o reprezentare a lui Hitler al cărui posterior este o pernă de ace. 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.