Grupul Pro TV, parte a Central European Media Enterprises LTD. (CME), a obţinut o creştere de 9,7% a venitului net în primele nouă luni ale anului 2017, ajungând la aproximativ 128 de milioane de dolari, şi a condus topul programelor de televiziune din România, cu producţiile ”Românii au talent”, ”Las Fierbinţi” şi ”Visuri la cheie”.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

În perioada 1 ianuarie – 30 septembrie 2017, grupul Pro TV (din care fac parte televiziunile Pro TV, Pro 2, Pro X, Pro Gold, Pro Cinema, MTV România şi Pro TV Internaţional), a obţinut o creştere de 9,7% a venitului net, calculat la rate constante ale cursului de schimb valutar, ajungând la un venit net de aproximativ 128 de milioane de dolari, informează Pro TV.

În cele nouă luni, grupul Pro TV a obţinut pe segmentul publicului comercial pe durata întregii zile o medie de 4,6 puncte de rating şi 27,6% cotă de piaţă, spre deosebire de grupul media de pe locul secund, care a înregistrat 3,4 puncte de rating şi 20,4% cotă de piaţă.

În prime time, grupul Pro TV a avut o medie de 10,1 puncte de rating şi 30,5% cotă de piaţă, în timp ce grupul de pe locul al doilea a înregistrat doar 6,8 puncte de rating şi 20,6% cotă de piaţă.

Astfel, cota de piaţă a grupului PRO TV din prime time pentru perioada ianuarie-septembrie 2017 a fost cu aproximativ 6% mai mare comparativ cu aceeaşi perioadă din 2016.

De la începutul anului şi până la sfârşitul lui septembrie, în top 10 programe difuzate de toate televiziunile din România, opt sunt producţii Pro TV. Topul este condus de emisiunea ”Românii au talent” (medie de 16,1 puncte de rating şi 44,9% cotă de piaţă), serialul ”Las Fierbinţi” (medie de 12 puncte de rating şi 33% cotă de piaţă) şi ”Visuri la cheie” (medie de 11,8 puncte de rating şi 32,3% cotă de piaţă).

“Mulţumesc întregii echipe Pro TV şi tuturor partenerilor noştri pentru munca şi efortul depuse în primele nouă luni ale acestui an. Ne bucurăm că am reuşit să obţinem cifre foarte bune atât la nivel financiar, cât şi de audienţă. Aş vrea să menţionez unul dintre recordurile pe care le-am înregistrat: prima ediţie a noului sezon «Vocea României» a avut cele mai mari cifre de audienţă din istoria show-ului în România (11,7 puncte de rating şi 38,6% share). Vom continua să oferim pentru toţi românii, zi de zi, de luni până duminică, programe care să îi informeze, conţinut de calitate şi divertisment de top”, a declarat Aleksandras Cesnavicius, CEO Pro TV.

Rezultatele grupului Pro TV în trimestrul al treilea (iulie-septembrie 2017)

În trimestrul al treilea, grupul Pro TV a obţinut venituri nete în valoare de aproximativ 40,5 milioane de dolari, reprezentând o creştere de 6,4% la o rată constantă a cursului de schimb valutar faţă de aceeaşi perioadă a anului 2016.

Grupul Pro TV a fost, ca de obicei, lider de audienţă în perioada iulie-septembrie. La nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, grupul Pro TV a obţinut pe durata întregii zile o medie de 4 puncte de rating şi 27,2% cotă de piaţă, în timp ce grupul clasat pe locul secund a avut o medie de 3 puncte de rating şi 20,1% cotă de piaţă.

În prime time, grupul Pro TV a obţinut o medie de 8,7 puncte de rating şi 29,9% cotă de piaţă, spre deosebire de grupul de pe locul al doilea, care a înregistrat 5,7 puncte de rating şi 19,6% cotă de piaţă.

În top 10 programe difuzate de toate televiziunile din România, la nivelul publicului comercial, nouă sunt producţii Pro TV, iar primele şase poziţii sunt ocupate de programe difuzate la Pro TV: meciurile de fotbal din UEFA Champions League (medie de 12 puncte de rating şi 34,4% cotă de piaţă), emisiunea ”Visuri la cheie” (medie de 11,8 puncte de rating şi 32,3% cotă de piaţă), serialul ”Las Fierbinţi” (medie de 11 puncte de rating şi 32,2% cotă de piaţă), meciurile de fotbal din UEFA Europa League (medie de 11 puncte de rating şi 32,9% cotă de piaţă), talent show-ul ”Vocea României” (medie de 10,6 puncte de rating şi 30,9% cotă de piaţă) şi reality show-ul ”Gospodar fără pereche” (medie de 10,3 puncte de rating şi 27,5% cotă de piaţă).

“La nivelul întregii pieţe de televiziune din România, această vară a fost una foarte încărcată, cu motoarele turate la potenţialul maxim pentru pregătirea show-urilor clasice de toamnă, cât şi a producţiilor noi. În grupul nostru, am lansat nu mai puţin de patru producţii noi, iar pe majoritatea le-am lansat în luna septembrie. În acest context, suntem incredibil de mândri să vedem că Pro TV este singura televiziune din România care figurează în acest trimestru în top 10 programe cu o emisiune nouă, «Gospodar fără pereche», lansată la mijlocul lunii septembrie”, a mai declarat Aleksandras Cesnavicius.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.