Finala Eurovision Song Contest 2017, desfăşurată în noaptea de sâmbătă spre duminică, în intervalul 22.00-1.45, a fost urmărită, în medie, de 561.000 de telespectatori la nivel naţional, iar momentul în care au cântat Ilinca şi Alex Florea a fost urmărit de aproape 800.000 de telespectatori din întreaga ţară.
Finala competiţiei muzicale a înregistrat 3,1% rating şi 11% cotă de piaţă, poziţionând TVR 1 pe locul al doilea în clasamentul audienţelor la nivel naţional, potrivit datelor furnizate de Kantar Media, informează TVR.
Publicul de la oraşe a preferat programul TVR 1, show-ul de la Kiev clasând postul de televiziune pe primul loc în mediul urban, cu o medie de 414.000 de telespectatori (rating mediu 4,2%, cotă de piaţă medie 14,5%). 188.000 dintre aceştia au reprezentat targetul comercial, unde TVR 1 s-a clasat pe poziţia a doua (rating mediu de 4,1% şi cotă medie de piaţă de 15,5%).
10 iunie Perspectivele macroeconomice şi fiscale ale României
Aproape 800.000 de români au urmărit momentul în care Ilinca şi Alex Florea cântau pentru România pe scena Eurovision Song Contest 2017. Piesa ”Yodel It” a adus principalului post al Televiziunii Române prima poziţie în clasamentul audienţelor pe toate targeturile: naţional, urban, comercial.
În medie, 793.000 de români au urmărit momentul în care Ilinca Băcilă şi Alex Florea se aflau pe scenă, TVR 1 înregistrând, pe intervalul orar 23.37-23.40, un rating mediu de 4,4% şi o cotă medie de piaţă de 14,4% la nivel naţional.
În ceea ce priveşte publicul din mediul urban, piesa ”Yodel It” în Finala Eurovision 2017 a fost urmărită de 614.000 de telespectatori (rating mediu 6,3%, cotă medie de piaţă 19,8%), dintre care 258.000 reprezintă targetul comercial (5,7% rating mediu, respectiv 19,2% cotă medie de piaţă).
Cel mai urmărit moment al finalei s-a înregistrat chiar în timpul piesei României (ora 23.40), când 807.000 de români urmăreau la TVR 1 show-ul celor doi artişti (rating 4,5%, cotă de piaţă 15% la nivel naţional). Dintre aceştia, 631.000 erau din mediul urban (rating 6,5%, cotă de piaţă 20,6%). Acelaşi minut a fost cel mai vizionat şi de publicul comercial, ora 23.40 aducând recordul de telespectatori pe acest target: 275.000 de persoane (rating 6%, cotă de piaţă 20,8%).
În finala Eurovision Song Contest 2017, România, reprezentată de Ilinca şi Alex Florea, cu piesa ”Yodel It!”, a ocupat poziţia a şaptea, cu 282 de puncte, iar Republica Moldova, reprezentată de Sunstroke Project, cu melodia ”Hey Mamma”, a ocupat locul al treilea, cu 374 de puncte. Portugalia a câştigat concursul, sâmbătă seară, cu melodia ”Amar Pelos Dois”, interpretată de Salvador Sobral, obţinând 758 de puncte. Podiumul a fost completat de Bulgaria, cu ”Beautiful Mess”, interpretată de Kristian Kostov (615 puncte).

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.
Citește și...