Finala Eurovision Song Contest 2017, desfăşurată în noaptea de sâmbătă spre duminică, în intervalul 22.00-1.45, a fost urmărită, în medie, de 561.000 de telespectatori la nivel naţional, iar momentul în care au cântat Ilinca şi Alex Florea a fost urmărit de aproape 800.000 de telespectatori din întreaga ţară.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Finala competiţiei muzicale a înregistrat 3,1% rating şi 11% cotă de piaţă, poziţionând TVR 1 pe locul al doilea în clasamentul audienţelor la nivel naţional, potrivit datelor furnizate de Kantar Media, informează TVR.

Publicul de la oraşe a preferat programul TVR 1, show-ul de la Kiev clasând postul de televiziune pe primul loc în mediul urban, cu o medie de 414.000 de telespectatori (rating mediu 4,2%, cotă de piaţă medie 14,5%). 188.000 dintre aceştia au reprezentat targetul comercial, unde TVR 1 s-a clasat pe poziţia a doua (rating mediu de 4,1% şi cotă medie de piaţă de 15,5%).

Aproape 800.000 de români au urmărit momentul în care Ilinca şi Alex Florea cântau pentru România pe scena Eurovision Song Contest 2017. Piesa ”Yodel It” a adus principalului post al Televiziunii Române prima poziţie în clasamentul audienţelor pe toate targeturile: naţional, urban, comercial.

În medie, 793.000 de români au urmărit momentul în care Ilinca Băcilă şi Alex Florea se aflau pe scenă, TVR 1 înregistrând, pe intervalul orar 23.37-23.40, un rating mediu de 4,4% şi o cotă medie de piaţă de 14,4% la nivel naţional.

În ceea ce priveşte publicul din mediul urban, piesa ”Yodel It” în Finala Eurovision 2017 a fost urmărită de 614.000 de telespectatori (rating mediu 6,3%, cotă medie de piaţă 19,8%), dintre care 258.000 reprezintă targetul comercial (5,7% rating mediu, respectiv 19,2% cotă medie de piaţă).

Cel mai urmărit moment al finalei s-a înregistrat chiar în timpul piesei României (ora 23.40), când 807.000 de români urmăreau la TVR 1 show-ul celor doi artişti (rating 4,5%, cotă de piaţă 15% la nivel naţional). Dintre aceştia, 631.000 erau din mediul urban (rating 6,5%, cotă de piaţă 20,6%). Acelaşi minut a fost cel mai vizionat şi de publicul comercial, ora 23.40 aducând recordul de telespectatori pe acest target: 275.000 de persoane (rating 6%, cotă de piaţă 20,8%).

În finala Eurovision Song Contest 2017, România, reprezentată de Ilinca şi Alex Florea, cu piesa ”Yodel It!”, a ocupat poziţia a şaptea, cu 282 de puncte, iar Republica Moldova, reprezentată de Sunstroke Project, cu melodia ”Hey Mamma”, a ocupat locul al treilea, cu 374 de puncte. Portugalia a câştigat concursul, sâmbătă seară, cu melodia ”Amar Pelos Dois”, interpretată de Salvador Sobral, obţinând 758 de puncte. Podiumul a fost completat de Bulgaria, cu ”Beautiful Mess”, interpretată de Kristian Kostov (615 puncte).

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.