Festivalul de creaţie Cannes Lions a fost amânat din cauza crizei coronavirusului. Evenimentul, care urma să aibă loc în perioada 22-26 iunie a fost reprogramat între 26 şi 30 octombrie, au anunţat organizatorii miercuri, scrie Variety.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Decizia a fost luată după ce organizatorii s-au consultat cu oficiali din domeniul sănătăţii, cu primarul oraşului Cannes, autorităţi şi parteneri ai festivalului. 

Printre cei care erau anunţaţi să susţină discursuri în iunie se aflau Claudine Cheever, şef de branding şi publicitate la Amazon; Jean Tanis, director de creaţie la Netflix şi Kathleen Hall, vicepreşedinte la Microsoft.

Cannes Lions este un eveniment global pentru cei care lucrează în comunicaţii creative, publicitate şi domenii conexe şi care atrage în jur de 15.000 de vizitatori. 

La începutul lunii, a fost anulat evenimentul media MipTV din cauza îngrijorărilor cu privire la coronavirus.

Franţa este în prezent în carantină. Au fost înregistrate 7.652 de cazuri confirmate dintre care 148 de decese. 

Soarta Festivalului Internaţional de Film de la Cannes va fi decisă la mijlocul lunii aprilie. 

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.