Facebook va permite utilizatorilor, în următoarele săptămâni, să dezactiveze advertorialele politice, o schimbare importantă în strategia platformei după mai multe luni în care a fost criticată pentru că politicienii şi grupurile politice pot difuza reclame cu informaţii false.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Mark Zuckerberg, cofondator şi CEO al Facebook, a scris marţi în USA Today: „Pentru cei care deja s-au hotărât şi vor doar ca alegerile să se încheie, vă auzim - aşadar, introducem posibilitatea de a dezactiva advertorialele politice”.

El a adăugat că Facebook şi Instagram vor afişa un tab Voting Information Center pentru utilizatorii americani, unde vor putea fi găsite informaţii despre cum, când şi unde să voteze, citează The Hollywood Reporter. 

Compania a promis să sprijine 4 milioane de oameni să se înregistreze pentru vot la următoarele alegeri prezidenţiale americane, programate pentru noiembrie. 

Modificarea a venit într-o perioadă în care reţeaua de socializare şi Zuckerberg, în special, sunt criticaţi pentru că permit unor actori necinstiţi să difuzeze reclame pe platformă nestingheriţi. Twitter, spre exemplu, a interzis din luna octombrie a anului trecut reclamele politice.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.