Reţeaua de socializare Facebook testează în această perioadă posibilitatea de a introduce un flux ”complementar” de noutăţi, marcat printr-un simbol ce are forma unei rachete albastre, informează BBC.com.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Unii dintre utilizatorii platformei Facebook au putut să vadă în aceste zile simbolul unei rachete albastre ce era afişat în meniul principal din conturile lor.

Simbolul apare pe dispozitivele mobile cu sisteme de operare iOS şi Android şi este asociat cu un flux secundar de conţinuturi alese de Facebook pentru a fi afişate în News Feed-urile (”Noutăţile”) utilizatorilor.

Compania americană spune că noul produs reprezintă ”un flux complementar de articole populare, înregistrări video şi fotografii, personalizate pentru fiecare persoană”.

”Am auzit de la oameni că ei îşi doresc o modalitate uşoară de a explora noi conţinuturi, cu care nu au intrat încă în contact”, a declarat un purtător de cuvânt al companiei Facebook.

”Să foloseşti Facebook în acest moment e ca şi cum ai juca o ruletă a butoanelor. Într-o zi apare o rachetă, apoi în ziua următoare apare altceva! Mă întreb oare ce ni se pregăteşte”, a declarat pe Twitter utilizatorul Simon Hudson.

Noul produs se adaugă unui set complex de modificări şi actualizări operate la nivelul reţelei de socializare Facebook, în urma cărora mulţi dintre utilizatori au devenit tot mai curioşi în legătură cu planurile de viitor ale companiei americane în ceea ce priveşte afişarea conţinuturilor.

Facebook obişnuieşte să testeze noi funcţii pe grupuri restrânse de utilizatori înainte de a le implementa pe plan global, dacă acele produse se dovedesc populare.

În acest moment nu este cunoscut momentul în care fluxul complementar de conţinuturi, marcat cu simbolul unei rachete albastre, va fi implementat pentru toţi utilizatorii reţelei.

Potrivit BBC, acel flux secundar va include conţinuturi, precum articole, imagini şi înregistrări video, pe care algoritmii Facebook le vor selecta pentru fiecare utilizator în parte, pe baza Like-uri din trecut şi intereselor acestora.

”Am primit racheta Facebook. Sunt curioasă să văd cum o va folosi publicul larg. Ştirile pe care le văd sunt irelevante pentru mine”, a declarat pe Twitter utilizatoarea Gayle Tomlinson.

Un alt utilizator a publicat un mesaj în care a dezvăluit că şi el a testat noul flux secundar, dar simbolul-rachetă i-a dispărut de pe ecran între timp. 

”Am avut racheta Facebook, dar acum a dispărut. Întoarce-te!”, a scris utilizatorul Aaronzord. 

Se pare că noul produs testat de Facebook se inspiră dintr-o funcţie a platformei Instagram, care prezintă utilizatorilor conţinuturi pe care aceştia încă nu le-au vizionat, dar care sunt similare cu o serie de conţinuturi pentru care utilizatorii au dat ”Like”.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.