Eurosport a prezentat logoul care va apărea pe ecran pe durata transmisiunilor dedicate Jocurilor Olimpice de Iarnă de la PyeongChang 2018, acesta fiind inspirat din specificul naţional al Coreei de Sud şi urmând să fie vizibil pe toate ecranele şi platformele televiziunii cu ocazia difuzării programelor premergătoare şi a celor din timpul evenimentului.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Noua identitate vizuală reuneşte actuala siglă Eurosport cu logoul PyeongChang, ambele cu caracterele specifice, susţinute de Cercurile Olimpice. Cele trei elemente sunt însoţite de un profil montan stilizat – cadrul natural pentru Jocurile Olimpice de Iarnă. Fundalul profilului montan este un arc de cerc ce face trimitere la Cercurile Olimpice. Acesta va fi colorat variat, cu nuanţe intense, care exprimă spiritul culturii moderne K-pop (Korean pop), informează Eurosport.

”În calitate de «gazdă a transmisiunilor din cadrul Jocurilor Olimpice» în Europa şi de partener al celui mai mare eveniment sportiv din lume, dorim să ne asigurăm că Eurosport este sinonim cu Jocurile Olimpice. Această identitate de brand transmite perfect spiritul Coreei de Sud şi sperăm ca, în curând, să fie asociată de fani ca fiind emblema programelor noastre dedicate Jocurilor Olimpice de la PyeongChang 2018”, a spus Peter Hutton, CEO Eurosport.

Începând cu următoarea ediţie a Jocurilor Olimpice de Iarnă, Eurosport transmite mai mult de 100 de evenimente în direct şi la cerere, asigurând accesul fanilor pe orice dispozitiv, la orice oră.

Astfel, Olimpiada de la PyeongChang 2018 va deveni cea mai digitalizată ediţie a Jocurilor Olimpice în Europa, fiecare moment al competiţiei fiind disponibil telespectatorilor. În plus, aceştia vor putea interacţiona prin intermediul site-urilor dedicate, cât şi prin intermediul paginilor de socializare.

Discovery Communications deţine drepturile multimedia exclusive pentru 50 de ţări şi teritorii din Europa pentru ediţiile Jocurilor Olimpice din 2018 până în 2024, conform anunţului făcut împreună cu Comitetul Internaţional Olimpic, în iunie 2015. Acordul nu include Rusia, iar pentru ediţiile 2018-2020, nu include nici Franţa. Eurosport va fi Official Broadcaster în Marea Britanie pentru ediţiile 2018 şi 2020.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.