Emisiunea ”Vocea României”, difuzată de televiziunea Pro TV, a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public, vineri seară, în intervalul orar 20.31 – 23.33, în care a fost urmărită de peste 1,3 milioane de telespectatori la nivel naţional.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Cea de-a treia rundă a Confruntărilor a fost urmărită de 1.390.000 de telespectatori la nivel naţional, obţinând 7,7 puncte de rating şi 18,8% cotă de piaţă, în timp ce Antena 1 a înregistrat 5,7 puncte de rating şi 13,9% cotă de piaţă, potrivit datelor furnizate de Kantar Media România, informează Pro TV.

Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, emisiunea a înregistrat 8 puncte de rating şi 22,8% cotă de piaţă, spre deosebire de postul de televiziune clasat pe locul al doilea, Antena 1, care a obţinut 7 puncte de rating şi 19,8% cotă de piaţă.

La nivel urban, emisiunea a obţinut 7,8 puncte de rating şi 18,7% cotă de piaţă, spre deosebire de Antena 1, care a înregistrat 5,8 puncte de rating şi 14% cotă de piaţă. 

În minutul de maximă audienţă, 20.48, emisiunea ”Vocea României” era urmărită de 2.067.000 de telespectatori.

Următoarea ediţie a emisiunii ”Vocea României” va fi difuzată vineri, de la ora 20.30, şi va prezenta ultima rundă de Confruntări, în care ultimii concurenţi rămaşi în această etapă vor încerca să demonstreze că merită să ajungă în finala concursului.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.