Emisiunea ”Fort Boyard”, difuzată de Pro TV, duminică seară, a fost lider absolut de audienţă pe intervalul său de difuzare, 20.30 – 22.03, şi a fost urmărită de peste 1,2 milioane de telespectatori la nivel naţional.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Show-ul a condus topul audienţelor la nivel naţional cu 1.289.000 de telespectatori, obţinând 7,2 puncte de rating şi 14,3% cotă de piaţă, în timp ce, pe acelaşi interval orar, Antena 1 a înregistrat 6,1 puncte de rating şi 12,1% cotă de piaţă, potrivit datelor furnizate de Kantar Media România, informează Pro TV.

Pe segmentul de public comercial cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, ”Fort Boyard” a obţinut 9,4 puncte de rating şi 22,4% cotă de piaţă, în timp ce televiziunea clasată pe locul al doilea, Antena 1, avea 9 puncte de rating şi 21,3% cotă de piaţă.

La nivel urban, emisiunea a înregistrat 8,1 puncte de rating şi 16,2% cotă de piaţă, spre deosebire de Antena 1, care a ocupat cel de-al doilea loc în clasament, pe acelaşi interval de difuzare, cu 6,6 puncte de rating şi 13,1% cotă de piaţă.

În minutul de maximă audienţă la nivel naţional, 22.00, emisiunea era urmărită de 1.779.000 de telespectatori. 

În această ediţie a emisiunii, cinci vedete s-au străduit ”să fure” cât mai mult din averea lui Perre Fouras. Andreea Ibacka, Roxana Vancea, Răzvan Fodor, Ionuţ Iftimoaie şi Jorge au intrat în competiţie şi au încercat să iasă învingători din fiecare probă, pentru a se întoarce acasă cu un premiu cât mai mare.

Cele cinci vedete din echipa ”Liceeni rock and roll” au trecut prin foarte multe emoţii duminică seara şi, chiar dacă nu au reuşit să câştige cele cinci chei care deschideau comoara fortăreţei, două chei suplimentare oferite de Octavian Strunilă şi Paul Ipate i-au ajutat să intre în arena tigrilor şi să obţină premiul.

Următoarea ediţie ”Fort Boyard” va fi difuzată de Pro TV duminică, de la 20.30.  

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.