Emisiunea culinară ”Chefi la cuţite”, transmisă de televiziunea Antena 1, a fost lider absolut de audienţă, marţi seară, pe întregul interval de difuzare, 20.29 - 23.18, când a înregistrat un record, obţinând cea mai bună cotă de piaţă la nivelul publicului comercial de la lansarea sa, respectiv 33,6%.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Emisiunea a fost lider de audienţă la nivel comercial cu o medie de 12,8 puncte de rating şi cele 33,6 procente din cota de piaţă, fiind urmată în clasament de Pro TV, cu 6,8 puncte de rating şi 18% cotă de piaţă, potrivit datelor Kantar Media, informează Antena 1.

La nivel naţional, ”Chefi la cuţite” a fost lider de audienţă cu o medie de 8,5 puncte de rating şi 19,6% cotă de piaţă, fiind urmată de Pro TV, cu 7,7 puncte de rating şi 17,8% cotă de piaţă.

La nivel urban, Antena 1 a ocupat primul loc în topul audienţelor, cu o medie de 9,5 puncte de rating şi 21,4% cotă de piaţă, fiind urmată de Pro TV, cu 6 puncte de rating şi 13,7% cotă de piaţă.

În minutul de maximă audienţă, de la 22.33, Antena 1 a obţinut pe publicul comercial un vârf de 16,8 puncte de rating şi 45,8 procente din cota de piaţă.

Antena 1 a fost lider de piaţă marţi şi în prime time (intervalul cuprins între 19.00 - 23.00), cu o medie pe publicul comercial de 9,6 puncte de rating şi 26,8% cotă de piaţă, fiind urmată de Pro TV, cu 8,2 puncte de rating şi 22,7% cotă de piaţă.

La nivelul întregii zile de 21 martie, Antena 1 a fost liderul zilei pe publicul comercial, cu o medie de 3,6 puncte de rating şi 22,4% cotă de piaţă, urmată pe locul secund de Pro TV, cu o medie de 3,2 puncte de rating şi 20,4% cotă de piaţă.

Show-urile ”Prietenii de la 11” şi ”2K1” şi Observatorul orelor 13.00 şi 16.00 au fost lideri de piaţă pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani. 

Seara s-a încheiat cu ”Xtra Night Show”, emisiune care a fost lider de piaţă pe toate categoriile de public, cu o medie pe targetul comercial de 4,4 puncte de rating şi 23% cotă de piaţă, urmată de Pro TV, cu 2,6 puncte de rating şi 13,8% cotă de piaţă. 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.