Emisiunea culinară ”Chefi la cuţite”, difuzată de postul de televiziune Antena 1, a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public, luni seară, când a fost urmărită, pe întregul interval de difuzare, 20.30 - 23.27, de 1.412.000 de telespectatori la nivel naţional.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

La nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, ”Chefi la cuţite” a condus topul audienţelor cu o medie de 11,3 puncte de rating şi 29,4% cotă de piaţă, fiind urmată de Pro TV, cu 7,3 puncte de rating şi 18,9% cotă de piaţă, potrivit datelor Kantar Media transmise de Antena 1. 

La nivel naţional, emisiunea a fost lider cu o medie de 7,9 puncte de rating şi 17,1% cotă de piaţă, în timp ce Pro TV a ocupat locul al doilea în clasament, cu 7,4 puncte de rating şi 16 procente din cota de piaţă.

Emisiunea ”Chefi la cuţite” a fost lider de audienţă la nivel urban, cu 8,5 puncte de rating şi 18,9% cotă de piaţă, în vreme ce Pro TV s-a clasat pe locul al doilea, cu 7,1 puncte de rating şi 15,7% cotă de piaţă.

În minutul de maximă audienţă atins pe publicul comercial la ora 23.10, emisiunea ”Chefi la cuţite” a înregistrat 42,8 procente din cota de piaţă şi 13,9 puncte de rating.

Antena 1 a fost lider de audienţă luni seara şi în prime-time (intervalul orar cuprins între 19.00-23.00), cu o medie pe publicul comercial de 8,6 puncte de rating şi 24,7% cotă de piaţă.

Luni seară, cei 120 de concurenţi ai emisiunii ”Chefi la cuţite” au intrat în prima probă de Bootcamp, la care au avut de pregătit trei feluri de salată şi în urma căreia numai 60 au mai rămas în cursă.

În ediţia de marţi a emisiunii ”Chefi la cuţite” vor fi prezentate ultimele probe de Bootcamp, în urma cărora cei trei chefi îşi vor alege echipele.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.