Emisiunea culinară ”Chefi la cuţite”, difuzată de postul de televiziune Antena 1, a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public, marţi seară, în intervalul 20.30 - 23.28, şi a fost urmărită de aproape 1,8 milioane de telespectatori la nivel naţional, în minutul de maximă audienţă, de la 20.50.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

A doua ediţie ”Chefi la cuţite” din noul sezon a înregistrat 13,9 puncte de rating şi 32% cotă de piaţă pe publicul comercial, în minutul de maximă audienţă de la 22.12, informează Antena 1.

La nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, televiziunea Antena 1 a fost lider de audienţă cu o medie de 11 puncte de rating şi 27,3% cotă de piaţă, fiind urmată de Pro TV, cu 6,9 puncte de rating şi 17,2 procente din cota de piaţă.

La nivel urban, ”Chefi la cuţite” a fost lider de audienţă cu o medie de 8,1 puncte de rating şi 17,1% cotă de piaţă, în vreme ce Pro TV se clasa pe locul al treilea, după Kanal D, cu o medie de 5,6 puncte de rating şi 11,9% cotă de piaţă.

La nivel naţional, Antena 1 a condus topul cu o medie de 7,7 puncte de rating şi 16,9% cotă de piaţă, în timp ce Pro TV ocupa locul al treilea, după Kanal D, cu o medie de 6 puncte de rating şi 13,1% cotă de piaţă.

Prima ediţie a celui de-al treilea sezon al emisiunii culinare ”Chefi la cuţite” a fost de asemenea lider de audienţă pe toate categoriile de public, luni seară, în intervalul 20.29 - 23.23, cu o medie de 7,4 puncte de rating şi 15,9% cotă de piaţă la nivel naţional.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.