Emisiunea culinară ”Chefi la cuţite”, difuzată de televiziunea Antena 1, a fost lider de audienţă la nivel comercial şi urban, marţi seară, când a fost urmărită în minutul de maximă audienţă, 21.19, de 2,2 milioane de telespectatori la nivel naţional.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Pe segmentul publicului comercial, ”Chefi la cuţite” a obţinut în minutul 22.41 un vârf de audienţă de 16,2 puncte de rating şi 44,2% cotă de piaţă, potrivit datelor furnizate de Kantar Media, informează Antena 1. 

”Chefi la cuţite” a fost lider de piaţă în intervalul orar 20.29-23.28, cu o medie pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani de 12,2 puncte de rating şi 31,2% cotă de piaţă, în timp ce pe locul secund se clasa Pro TV, cu 9,6 puncte de rating şi 24,7% cotă de piaţă.

La nivel urban, emisiunea ”Chefi la cuţite” a condus cu 9,6 puncte de rating şi 21,2% cotă de piaţă, fiind urmată de Pro TV, cu 8,1 puncte de rating şi 18,1 procente din cota de piaţă.

La nivel naţional, pe întregul interval de difuzare, ”Chefi la cuţite” a pierdut locul întâi în topul audienţelor în faţa televiziunii Pro TV, cu o diferenţă de şase telespectatori. 

Emisiunea culinară difuzată de Antena 1 a fost urmărită de 1.582.000 de telespectatori la nivel naţional, pe întregul inerval de difuzare, în timp ce postul de televiziune Pro TV, care a transmis pe acelaşi interval filmul ”Curierul 2/ Transporter 2”, începând de la ora 20.00, şi meciul de fotbal Napoli - Real Madrid, începând de la ora 21.45, a fost urmărit de 1.588.000 de telespectatori, potrivit unui reprezentant al postului Antena 1.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.