Discovery Communications şi Eurosport, care deţin exclusiv drepturile de difuzare pentru Jocurile Olimpice din perioada 2018 - 2024, au anunţat, în cadrul Mobile World Congress de la Barcelona, că au intenţia de a stabili parteneriate cu operatori mobili care vor dori să transmită fiecare moment al competiţiei.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”În calitate de deţinător exclusiv al drepturilor de difuzare TV şi pe toate platformele în 50 de ţări şi teritorii din Europa pentru Jocurile Olimpice din perioada 2018 - 2024, Discovery Communications şi Eurosport îşi vor folosi propriile canale libere la retransmisie, canale TV cu plată, platforme digitale şi servicii oferite direct consumatorilor, precum şi parteneriatele ample cu alţi mari distribuitori de pe teritoriul Europei pentru a aduce Jocurile Olimpice unui public mai numeros, pe mai multe ecrane ca oricând”, au transmis reprezentanţi companiei.

Partenerii companiei vor dobândi statutul de ”Official Mobile Broadcaster” al Jocurilor Olimpice, prin care vor putea furniza abonaţilor acces la toate competiţiile din cadrul evenimentului, informează Discovery Communications.

Serviciul va fi adaptat pentru fiecare partener în parte, pentru a oferi o interacţiune cât mai mare cu abonaţii, printr-un canal dedicat care va transmite neîntrerupt cele mai bune momente ale Jocurilor Olimpice, atât în timp real, cât şi prin intermediul celor mai recente ştiri. În plus, serviciul va oferi conţinut la cerere în exclusivitate şi posibilitatea de a îl valorifica prin intermediul reţelelor de socializare. Toate acestea vor fi disponibile înaintea, pe parcursul, dar şi după Jocurile Olimpice.

Eurosport Player, platforma de streaming online care este disponibilă şi în România, a înregistrat un nou record al numărului de abonaţi în luna ianuarie şi continuă să aibă o creştere constantă. Odată cu recentele parteneriate mobile care vor intra în vigoare în următoarele luni, printre care cel cu Telekom în România, TDC în Danemarca şi Telenor în Norvegia, transmisiile sportive devin tot mai accesibile unui număr de utilizatori în creştere.

În urmă cu câteva luni, compania a anunţat un parteneriat cu platforma globală de streaming BAMTech, precum şi numirea lui Ralph Rivera în funcţia de Managing Director of Eurosport Digital şi a lui Alex Kaplan în poziţia de EVP of Commercial for Eurosport Digital. Ralph Rivera a ocupat timp de şase ani funcţia de Head of Digital la BBC şi a coordonat lansarea şi operarea BBC iPlayer, asigurând în premieră transmisia digitală a Jocurilor Olimpice din Londra 2012. Alex Kaplan a fost Senior Vice President of Global Media Distribution la NBA.

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.