Click şi Libertatea se numără între cele mai vândute cotidiene naţionale în perioada ianuarie – martie 2017, cu câte 77.482, respectiv 44.919 de exemplare, potrivit cifrelor de difuzare publicate, marţi, de Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT).

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Biroul Roman de Audit Transmedia a publicat marţi, pe site-ul său, cifrele de difuzare aferente perioadei ianuarie - martie 2017 pentru cele 87 de publicaţii care au depus declaraţiile în condiţii regulamentare.

În categoria celor mai vândute cotidiene naţionale în perioada ianuarie - martie 2017 urmează: Ziarul Lumina, cu 21.739 de exemplare, Gazeta Sporturilor, cu 16.919 de exemplare, Evenimentul Zilei, cu 10.459 de exemplare, şi România liberă, cu 10.311 de exemplare.

Cotidianul naţional Click conduce, cu cele 77.482 de exemplare vândute, şi topul 5 al celor mai vândute publicaţii, indiferent de tipul acestora. Topul este completat de publicaţia lunară naţională Practic în bucătărie, cu 57.329 de exemplare, cotidianul naţional Libertatea, cu 44.919 de exemplare, săptămânalul naţional Click! De Duminică, cu 44.372 de exemplare, şi săptămânalul naţional TVMania, cu 42.292 de exemplare.

Din analiza evoluţiei cifrelor de difuzare se observă că în primul trimestrul al anului 2017 mediile tirajului tipărit şi difuzat pentru toate publicaţiile auditate de BRAT au rămas constante faţă de trimestrul anterior, în timp ce media tirajului vândut a scăzut cu aproximativ 4%. 

Faţă de trimestrul similar al anului 2016, în acest trimestru media tirajului tipărit a rămas constantă, în timp ce media tirajului difuzat a crescut cu aproximativ 1%. Media tirajului vândut în perioada ianuarie martie 2017 este cu aproximativ 11% mai mică decât în acelaşi trimestru din 2016.

BRAT (Biroul Roman de Audit Transmedia) este organizaţia industriei de media din România care măsoară audienţa presei scrise şi a mediului online, auditează tirajele (presă scrisă) şi monitorizează investiţiile în publicitate (presă scrisă, online, radio şi outdoor). BRAT este recunoscut ca reper al pieţei de publicitate pentru presa scrisă şi mediul online în ceea ce priveşte rezultatele de audienţă, tirajul publicaţiilor şi traficul site-urilor web.


 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.