Averea lui Pablo Escobar, cel mai cunoscut ”lord” al drogurilor din Columbia, va fi subiectul unei serii la Discovery Channel, intitulată ”Escobar’s millions” şi realizată cu sprijinul guvernului columbian, care va fi difuzată în România în a doua jumătate a anului.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Pablo Escobar, cel mai cunoscut ”lord” al drogurilor din Columbia, şi-a început ascensiunea ca un simplu traficant de cocaină, dar în final a ajuns şeful Cartelului Medellin - un nume puternic, cu o valoare de mai multe miliarde de dolari pe piaţa narcoticelor. Escobar a cheltuit sume mari pe obiecte de lux şi proprietăţi, în toată lumea, însă legendele urbane i-au făcut pe mulţi să creadă că o mare parte din averea lui nu a fost găsită încă şi este ascunsă în Columbia şi America Centrală.

Doug şi Ben, foşti ofiţeri CIA, îşi asumă misiunea de a rezolva misterul. Cei doi îşi vor folosi cunoştinţele şi tehnologii peformante precum GPR (radar pentru scanare subterană) ca să pornească pe urmele profiturilor adunate ilicit de Escobar din vânzarea de droguri. Nu s-au mai derulat niciodată căutări la o asemenea scară şi în asemenea detaliu. Dacă există cu adevărat o comoară care aşteaptă să fie descoperită, ei sunt cei care vor reuşi să o scoată la lumină şi să rezolve o dată pentru totdeauna acest mister uriaş.

Discovery Communications (NASDAQ: DISCA, DISCB, DISCK) deţine un portofoliu de branduri premium care oferă documentare, conţinut sportiv şi pentru copii. Cu o acoperire de peste 3 miliarde de abonaţi la platformele sale pay-TV şi free-to-air din peste 220 de ţări şi teritorii, portofoliul Discovery include branduri globale precum Discovery Channel, TLC, IDx, Animal Planet, Discovery Science, Discovery Turbo Xtra/Velocity, precum şi OWN: Oprah Winfrey Network în Statele Unite, Discovery Kids în America Latină şi Eurosport. Discovery oferă conţinut pe toate ecranele, prin intermediul companiei Group Nine Media, al platformei Discovery VR, prin servicii OTT precum Eurosport Player şi Dplay, precum şi produse de tipul TV Everywhere ce includ portofoliul GO cu aplicaţiile TVE şi Discovery K!ds Play.

În Europa Centrală şi de Est, Orientul Mijlociu şi Africa, 21 de branduri Discovery ajung în 108 ţări şi teritorii, în 29 de limbi.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.