Jocurile Olimpice de vară 2016 au înregistrat 11.171 de menţiuni în presă şi în social media în ultimele două săptămâni, conform unei analize realizate de mediaTRUST România.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

În ceea ce priveşte menţiunile din presă, 225 au fost în presa scrisă şi 6.146 au fost în presa online.

În social media Jocurile Olimpice au fost menţionate  de 4.796 de ori, cele mai multe, 3.599, fiind pe Facebook.

Conform analizei, brandurile cu cele mai multe reclame difuzate în contextul Jocurilor Olimpice de vară din Brazilia sunt: Procter&Gamble – 3.079 spoturi difuzate, KFC – 810 reclame, Dedeman – 620 reclame, Skol – 567 reclame, Renault – 412 reclame.

Analiza a luat în calcul presa scrisă şi publicaţiile online monitorizate de mediaTRUST în perioada 20 iulie – 3 august 2016. Pentru vizibilitatea în publicitate, raportul a luat în calcul rezultatele monitorizării a 21 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio şi 200 de publicaţii centrale, în perioada 20 iulie – 3 august 2016. 

mediaTRUST România, parte a Institute of Media Monitoring (IMM) din Polonia, oferă clienţilor săi acces la informaţiile apărute zilnic în mass media (presă scrisă, online, radio şi TV) din România. Înfiinţată în 1999, mediaTRUST furnizează servicii de monitorizare pentru clienţi din toate industriile, ONG-uri, companii şi instituţii ale statului. Din 2004 suntem membri ai organizaţiei internaţionale de elită FIBEP (Federation Internationale des Bureaux d'Extraits de Presse), iar în 2014 am devenit membri BRAT (Biroului Român de Audit Transmedia) şi ARMA (Asociaţiei Române pentru Măsurarea Audienţelor).

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.