Danilescu Hulub & Asociaţii (DHA) îşi consolidează poziţia în piaţa avocaturii din România şi lansează o nouă imagine de brand.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

În cei aproape trei ani de la înfiinţare, societatea de avocatură şi-a consolidat poziţia de lider în cele trei sectoare de industrie pe care şi-a propus să le abordeze integrat – transporturi, logistică şi infrastructură. În această perioadă, DHA şi-a extins echipa care, astăzi, este formată din 10 avocaţi, şi a dezvoltat arii de practică suplimentare.

Lucian Danilescu şi Andreea Hulub, partenerii fondatori, au cooptat şi format o echipă tânără şi dinamică, cu un parcurs individual excepţional pentru fiecare dintre membrii săi şi îşi propun să continue acest proces de dezvoltare, urmând trendul ascendent.

Evenimente

30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
17 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield

Andreea Hulub afirmă “Rebranding-ul actual este o consecinţă firească a dezvoltării noastre: am crescut organic în aceşti ani, recrutând atât avocaţi seniori, cât şi tineri absolvenţi pe care i-am format noi. În acest fel, am putut să dezvoltăm arii de practică în care expertiza internă exista, dar preluarea unor proiecte mai mari necesita o echipă mai extinsă. În formatul extins am gestionat pentru clienţii noştri proiecte semnificative de M&A, real estate şi banking.”

Cu acest rebranding, imaginea firmei îmbracă o haină nouă, modernă, aliniată practicii avocaturii de business de pe continent. Dar, mai important, noul website – www.dha.ro – reprezintă o modalitate prin care clienţii actuali şi cei viitori, partenerii noştri, precum şi avocaţii interesaţi să se alăture echipei noastre ne pot cunoaşte mai bine, pot citi despre valorile în care credem, despre expertiza şi proiectele noastre.

“Am programat dezvoltarea noastră pe etape pentru a atinge cel mai înalt nivel profesional prezent pe piaţa locală şi regională. Am consolidat funcţional firma, păstrând acelaşi standard existent în marile case de avocatură. Am ţintit încă de la început ca activitatea noastră să acopere asistenţa în tot lanţul de comerţ, de la activităţi de producţie şi procesul de conformare inerent, până la transport – aerian, maritim, feroviar, rutier, intermodal – distribuţie sau asigurare. Expertiza noastră extinsă în fiecare verigă din lanţul de comerţ ne-a ajutat să înţelegem tendinţele pieţei şi să oferim soluţii optime şi coerente în contextul global instabil pe care îl trăim astăzi. Ce ne-am propus, am reuşit – am unit experienţa profesională şi practică a fiecăruia în domenii cheie şi am cooptat o echipă de avocaţi excepţionali, aliniaţi cu valorile în care credem şi cu dezideratele pe care ni le-am propus. Am consolidat o echipă excelentă cu care ne mândrim şi setăm acum bornele pentru dezvoltarea viitoare, urmând să păstrăm acelaşi ritm” menţionează Lucian Danilescu.

Continuăm focusul pe sectoarele de transport, logistică şi infrastructură, dar, în plus, cu echipa extinsă putem să adresăm şi alte industrii în care partenerii firmei au acumulat o expertiză valoroasă pe care putem să o punem în serviciul clienţilor noştri. Adresăm sectoare precum: construcţii/imobiliar, servicii medicale & farma, ospitalitate/HoReCa, economia digitală şi tehnologie, agribusiness, industrii, energie şi relaţii guvernamentale.

Ca arii de practică, expertiza cumulată a avocaţilor asociaţi şi a avocaţilor seniori din firmă ne permite să atacăm un spectru larg de arii, de la drept societar şi contracte comerciale, la fuziuni & achiziţii, concurenţă, finanţări, pieţe de capital, drept imobiliar, dreptul muncii, restructurări şi insolvenţă.

În noua structură, societatea urmăreşte un plan de dezvoltare complex, cu implicarea integrală a membrilor ei în procesele de dezvoltare şi promovare a societăţii, a ariilor de practică, a proiectelor importante, cât şi a membrilor săi, individual. Anul 2022 marchează un număr de promovări în rândul membrilor echipei şi rămânem deschişi în continuare la a premia ambiţia, seriozitatea şi implicarea colegilor noştri.

2023 urmează să fie primul exerciţiu financiar şi profesional în formatul extins şi cu asumarea expresă a tuturor ariilor de practică anunţate odată cu noul website şi noua imagine. „Privim cu încredere şi entuziasm în viitor. Avem expertiza şi experienţa necesare şi o echipă excepţională cu care să putem face lucruri mari”, declară partenerii fondatori.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.