În 2017, Up România, noua identitate a Chèque Déjeuner România dobândită în urma rebrandingului din 2015, aniversează 15 ani de prezenţă pe piaţa românească a emitenţilor de tichete valorice.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Parte din grupul internaţional Up, filiala din România lansează o campanie de comunicare cu scopul de a aduce în atenţia publicului valorile care stau la baza companiei şi de a evidenţia noul slogan al grupului Up – Mai bine, în fiecare zi. Prin campania aniversară, Up România îşi consolidează poziţia de partener loial, solidar, responsabil, inovator şi echitabil faţă de clienţi, parteneri afiliaţi şi utilizatori.  Noul slogan al Grupului Up reflectă angajamentul Up de a oferi clienţilor şi partenerilor săi servicii integrate care să le transforme interacţiunile, procesele, deciziile în fiecare zi, precum şi misiunea de a aduce valoare prin empatie, printr-o înţelegere a nevoilor şi o atitudine deschisă faţă de clienţi şi parteneri.

„Prin campania aniversară dorim să subliniem faptul că, prin valorile sale, Up România este, de 15 ani, un partener solid care oferă soluţii prompte şi performante de motivare şi fidelizare a angajaţilor, soluţii pentru eficientizarea activităţii companiei şi beneficii adiţionale oferite utilizatorilor. De asemenea, ne asigurăm partenerii şi clienţii că vor primi servicii de calitate şi în anii care urmează, mai bine, în fiecare zi.”, a declarat Elena Pap, director general Up România.

Campania de comunicare se desfăşoară, în perioada 19 septembrie – 27 octombrie, fiecare săptămână fiind dedicată unei valori  prezentate prin vocea angajaţilor, cu scopul de a transmite mai departe modul în care trăiesc ei, zi de zi, valorile Up România: responsabilitate, solidaritate, inovaţie, echitate şi antreprenoriat. Astfel, angajaţii Up România sunt protagoniştii campaniei, povestind în scurte video-uri ce înseamnă pentru ei compania şi ce îi determină să revină şi să facă lucrurile mai bine, în fiecare zi.

Mai multe detalii pe www.upromania.ro si pe canalul de YouTube Up Romania.

***

Grupul Up:

Grupul Up este un grup internaţional şi solid. Comercializează produse şi servicii sub diferite forme: cecuri, carduri sau aplicaţii mobile în 17 ţări. În fiecare zi, însoţeşte peste 24,5 de milioane de utilizatori din întreaga lume. În 2015, Grupul Chèque Déjeuner a devenit Grupul Up: un nume al progresului, dinamismului şi optimismului, care reflectă diversitatea ofertei sale. www.up-group.coop.

Despre Up România

Up România (noua identitate a Chèque Déjeuner România):

Up România a fost înfiinţată în anul 2002 şi deserveşte peste 20.000 de clienţi şi 700.000 de beneficiari. Portofoliul său de produse include tichete de masă pe suport de hârtie şi carduri de masă Chèque Déjeuner, tichete cadou Cadhoc, vouchere de vacanţă Chèque Vacances, tichete sociale Chèque de Services, tichete sociale pentru grădiniţă, tichete de creşă Chèque Bébé. www.upromania.ro 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.