Unicitatea şi creativitatea sunt adevăraţi „magneţi” pentru clienţi. La prima vedere, atunci când un antreprenor vrea să ia iniţiativă pentru a începe propria afacere, piaţa pare deja suprasaturată în cele mai multe cazuri. Acest lucru poate conduce la dubii şi nesiguranţă, care îi determină pe majoritatea să abandoneze proiectul chiar înainte de a începe.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Trebuie să ai în vedere totuşi că, business-urile actuale au o dinamică total diferită şi că nimic este imposibil. Un aspect primordial care face diferenţa între o afacerea eşuată şi una de succes, nu este produsul în sine, ci felul în care acesta este pus în valoare, adică promovarea. Mijloacele de promovare din prezent sunt extrem de diverse şi accesibile – trebuie doar să găseşti „reţeta” care funcţionează pentru tine.

          Iată top 4 idei de promovare pe care trebuie să le iei în considerare pentru a-ţi maximiza şansele de succes în afaceri!

  1. Prezenţa online

În prezent, dacă nu apari pe internet, în majoritatea domeniilor nu exişti. Magazinele fizice sunt treptat depăşite de cele online, sau chiar înlocuite. Multe afaceri nici măcar nu au un sediu, ci funcţionează exclusiv online. Pentru a te asigura că produsul sau serviciul oferit de tine ajunge la publicul larg, trebuie să te asiguri că acesta este vizibil online.  Indiferent că este vorba de site, sau pagini pe reţelele de socializare – Facebook, Instagram, TikTok, important e să adaptezi aceste mijloace la grupul ţintă căruia te adresezi.

  1. O strategie solidă de marketing realizată de un specialist în domeniu

Multe afaceri aflate la început de drum încearcă să facă rabat de la anumite cheltuieli pe care nu le consideră esenţiale, mai ales la început, atunci când capitalul de care dispun nu este atât de generos. Totuşi, domeniul marketingul nu este atât de simplu cum pare şi nu oricine se poate ocupa de asta. Pentru a vă asigura succesul aveţi nevoie de un specialist care să realizeze o strategie solidă şi care să monitorizeze progresul în mod continuu.

  1. Materiale promoţionale creative şi atractive

Odată ce asiguri minimul necesar promovării afacerii tale, trebuie să ţinteşti către ceea ce competitorii tăi nu oferă, pentru a aduce ceva nou, capabil să atragă clienţii. De aceea, nu doar materialele virtuale sunt importante, ci şi cele în variantă printată – de la clasicele afişe, postere şi flyere împărţite pe stradă, la cele mai inedite, precum stickerele - stickerele personalizate sunt o modalitate inedită de a ieşi în evidenţă. În plus, acestea sunt accesibile şi pot fi realizate prin comandă online pe site-uri precum ruvix.ro.

  1. Ofertele sau giveaway-urile. Deşi la prima vedere acestea nu sunt decât o cheltuială în plus, cunoscătorii ştiu că, de fapt, orice ofertă este o modalitate de a atrage clientul şi de îl păstra aproape pe termen lung. Acestea duc la o fidelizare indirectă şi contribuie extrem de mult la imaginea brand-ului.

Luând în seamă aceste sfaturi simple în ceea ce priveşte promovarea, îţi va fi mult mai simplu să porneşti la drum într-o afacere, chiar şi atunci când o iei de la zero. Trebuie doar să fii ingenios şi să oferi produsului tău „ambalajul” potrivit.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.