Serviciile de optimizare a site-urilor web asociate afacerilor digitalizate, care dispun de o prezenta solida in mediul online prin intermediul tehnicilor de e-marketing – respectiv, prin colaborarea cu o agentie SEO –, pot cuprinde inclusiv strategii de pozitionare locala.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Acest lucru este cu atat mai valabil cu cat detii o afacere cu adresabilitate exclusiv locala, precum un salon de infrumusetare, o clinica stomatologica sau un cabinet de avocatura. Spre deosebire de magazinele online (care isi pot comercializa produsele la nivelul intregii tari sau chiar si in afara acesteia, indiferent de localizarea geografica a companiei), site-urile web de prezentare a unei oferte ce consta in servicii devin cu adevarat productive atat timp cat sunt accesate de catre utilizatori aflati in imediata proximitate a sediului.

Spre exemplu, daca un potential client (pacient) din Bucuresti cauta servicii medicale prin intermediul Google, acesta se asteapta sa primeasca rezultate de cautare care sa indice o clinica localizata chiar in orasul sau. Topul acestor rezultate poate fi influentat de o agentie SEO cu experienta inclusiv in ceea ce presupune optimizarea locala.

Local SEO (Search Engine Optimization) presupune optimizarea site-urilor pentru motoarele de cautare precum Google nu doar prin targetarea unor cuvinte cheie cat mai precise, punctuale („clinica medicala Bucuresti” in loc de „clinica medicala” la modul general, chiar daca volumul de cautari poate fi considerabil mai scazut), ci si prin marketing pentru Google Maps.

Insa, inainte ca business-ul tau sa fie afisat in Google Maps, va trebui sa setezi si sa optimizezi un profil Google My Business asociat. Acest lucru poate fi efectuat beneficiind de sprijinul vast pe care o agentie SEO de top, focusata cu adevarat catre satisfactia clientului si rezultate notabile in acest sens, ti-l va oferi.

Google My Business (GMB) este o platforma gratuita, oferita de Google, unde afacerile locale pot crea un profil care sa fie integrat si afisat intr-o larga varietate de rezultate / situatii.

Informatii esentiale pentru brand awareness si publicul tinta, pe care le poate contine GMB

    • Numele afacerii tale

    • Descrierea business-ului

    • Review-uri (recenzii)

    • Numarul de telefon

    • Adresa sediului

    • Website-ul afacerii

    • Categoria de activitate sau industria de referinta

    • Zonele deservite

    • Produsele sau serviciile comercializate

    • Programul de lucru

    • Imagini reprezentative

Printre cele mai importante avantaje pe care le ofera un astfel de profil, corelate cu optimizarea textelor pentru Google Maps, fac parte: imbunatatirea pozitiilor in SERPs (paginile cu rezultate de cautare Google), cresterea traficului organic al site-ului si, implicit, a veniturilor. Toate acestea reprezinta obiective strategice pentru o agentie SEO, in genere, care presteaza servicii de promovare nu doar pentru clienti cu afaceri locale.

Factori ce contribuie la vizibilitatea business-ului in Google Maps

    • Indici Google My Business

    • Indici care vizeaza link-urile asociate

    • Review-uri

    • Optimizarea on-page

    • Indici de comportament

    • Indici de citare

    • Indici sociali

    • Indici de personalizare

Asadar, putem constata faptul ca o agentie SEO care tinteste cat mai sus, atat la propriu, cat si la figurat, poate folosi Google Maps, alaturi de Google My Business, pentru a optimiza din punct de vedere local business-urile ce necesita acest lucru.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.