PPD România, parte a Photos Photiades Group şi partener strategic al unora dintre cei mai mari producători de băuturi la nivel global, precum DIAGEO, Gruppo Campari, San Pellegrino şi Jose Cuervo, aniversează 10 ani de prezenţă pe piaţa din România şi dezvoltă planuri ambiţioase pentru următorii ani.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Împreună cu partenerii săi la nivel global şi local, PPD Romania a construit un portofoliu impresionant de băuturi premium şi super premium. Printre acestea se numără mărci precum Johnnie Walker, J&B, Smirnoff, Captain Morgan, Sheridans, Jose Cuervo, Campari, Aperol, Acqua Panna, San Pellegrino şi propriul său brand de vodcă, Tazovsky. Cu un volum care a crescut de 10 ori în ultimul deceniu, PPD România a atins poziţia de lider pe piaţa distribuţiei de băuturi alcoolice premium.

Primii 10 ani de prezenţă pe piaţa din România au fost marcaţi de o gală aniversară, ce a adus împreună la Muzeul Naţional de Artă al României invitaţi de onoare, reprezentanţi ai autorităţilor locale, parteneri strategici la nivel global, vedete şi influenceri – toţi cei care au contribuit, de-a lungul timpului, la povestea din spatele brandului. În cadrul evenimentului a fost organizată şi o Galerie Experimentală unde vizitatorii au putut degusta unele dintre cele mai rafinate băuturi premium şi super premium, alături de preparatele care le pun cel mai bine în valoare.

Alexis Photiades, Managing Director Photos Photiades Group, a declarat: „Suntem extrem de mândri de evoluţia PPD România, nu doar datorită creşterii sale impresionante, ci şi pentru rolul strategic pe care l-a jucat în extinderea noastră către Europa Centrală şi de Est. În România, avem o echipă stabilă, care împărtăşeşte valorile Grupului şi reflectă cu succes imaginea noastră la nivelul industriei locale. De-a lungul acestui prim deceniu, PPD Romania a înregistrat o creştere susţinută, devenind, astfel, lider pe segmentul băuturilor premium importate şi asumându-şi un angajament pe termen lung faţă de piaţa din România”.

Nikitas Aspiotis, General Manager PPD România, a adăugat: „PPD România a lucrat susţinut pentru a atinge şi a-şi consolida poziţia de lider de piaţă, aducând branduri cunoscute şi apreciate de consumatorii români, precum J&B, Johnnie Walker, Aperol, Campari, San Pellegrino şi multe altele. Privim cu încredere către viitor şi avem convingerea că ne vom menţine poziţia de lider pe piaţa din România, într-un mediu extrem de dinamic şi de competitiv. Odată cu aniversarea primilor 10 ani de evoluţie pe piaţa din România, aş vrea să le mulţumesc partenerilor noştri globali pentru încrederea pe care ne-au acordat-o înca de la începutul colaborării, dar mai ales pentru că ne sunt în continuare alături în această călătorie”.

Responsabilitate socială

PPD se implică activ în campanii de responsabilitate socială nu doar în România, ci în toate ţările în care operează, cele mai puternice proiecte vizând consumul responsabil de alcool. În România, alături de DIAGEO, PPD Romania a reuşit să strângă peste 10.000 de semnături, reprezentând angajamentul consumului responsabil şi a adus subiectul în atenţia presei lansând campania Join the Pact, al cărei ambasador a fost pilotul de Formula 1 Mika Hakkinen.  

Echipa cu cea mai rapidă creştere în industria băuturilor alcoolice

Echipa PPD Romania este în prezent formată din 80 de specialişti, având planuri ambiţioase de extindere în următorii ani. Având la bază convingerea că oamenii sunt cel mai important factor în creşterea unei afaceri, compania investeşte susţinut în programe de formare şi dezvoltare prin propria Academie. Mai mult decât atât, PPD România se implică activ în susţinerea şi dezvoltarea viitorilor specialişti printr-o serie de parteneriate strategice cu universităţi şi asociaţii studenţeşti de profil.

Campanii premiate

De-a lungul timpului, PPD Romania a implementat numeroase campanii pentru branduri importante din portofoliul său, care au primit recunoaştere pe plan local şi internaţional pentru eficienţă şi creativitate: J&B Blending Spirits – Grand Prix Effies 2017; premiul pentru Sales Capability la conferinta anuală DIAGEO European Partners în 2017, premiul pentru cea mai bună execuţie pentru Aperol la Electric Castle în 2016; premiul pentru cea mai bună execuţie premium pentru campania J&B Blending Spirits în 2016; premiul Forbes Top 100 cool brands pentru Aperol, acesta fiind pe primul loc în categoria Spirit Brands in 2015.

Experienţa în industria băuturilor alcoolice

PPD România este parte a Photos Photiades Group, companie fondată în urmă cu peste 75 de ani, cu o experienţă extinsă în producţia, vânzarea şi distribuţia unor mărci cunoscute de băuturi alcoolice şi non-alcoolice şi cu operaţiuni în sectorul imobiliar şi al asigurărilor.

Cu o cifră de afaceri anuală de 340 de milioane de Euro şi peste 1.100 de angajaţi, Photos Photiades Distributors (PPD) desfăşoară activităţi în România, Croaţia, Cipru şi Slovenia. Mai multe informaţii sunt disponibile pe photiadesgroup.com/distributors/ şi www.ppd.com.ro/

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.