Edenred România a fost desemnată Superbrand în programul Superbrands 2019, aflat la a noua ediţie în România.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Programul Superbrands pentru România evaluează anual performanţa brandurilor de produse şi servicii, dar şi performanţa brandurilor corporate, din perspectiva profesioniştilor în business din România şi a utilizatorilor.

Consiliul Superbrands, alcătuit din 27 de specialişti în management, marketing, comunicare şi branding, a evaluat în acest an peste 1500 de branduri din peste 59 de categorii, luând în considerare criterii precum calitatea, încrederea şi difenţierea pe piaţă.

În urma selecţiei, 819 de branduri calificate au fost incluse în cercetarea de piaţă realizată de Ipsos pe un eşantion de 1500 de respondenţi. Studiul a implicat verificarea performanţelor brandurilor din perspectiva unui set de atribute precum dinamism, încredere şi leadership, calitate şi diferenţiere pe piaţă. Brandurile care au îndeplinit aceste criterii au primit titlul de Superbrand, ca recunoaştere a eforturilor excepţionale de a oferi cele mai bune soluţii, de a inova constant.

Edenred, lider pe piaţa românească, şi singurul brand de beneficii pentru angajaţi invitat să-şi spună povestea în cartea Superbrands ediţia 2019, conectează 35.000 de companii client, 1,5 milioane de angajaţi şi peste 65.000 de comercianţi parteneri.

Cu un parcurs de inovaţie constantă, Edenred şi-a reinventat şi reconfigurat brandul, produsele şi activitatea în universul de soluţii digitale al lumii de azi: carduri contactless, aplicaţii mobile, platforme online, beneficii flexibile, plăţi mobile.

Edenred este prima companie emitentă de soluţii de beneficii pentru salariaţi care a implementat plata mobilă prin Apple Pay pentru cardurile de tichete de masă încă din ziua lansării serviciului Apple Pay în România, în primăvara anului 2019.

Ulterior, în octombrie, a achiziţionat Benefit Online, platforma de beneficii flexibile destinată angajaţilor, fiind astfel mai aproape de obiectivul de a deveni partenerul zilnic al întregului ecosistem al pieţei muncii.

Pe lângă inovaţiile de produse şi de business, Edenred are ca prioritate impactul pozitiv în societate. Tocmai de aceea, a implementat în România în parteneriat cu Institutul Naţional de Sănătate Publică cel mai longeviv program de educaţie nutriţională din Uniunea Europeană, Programul FOOD, adresat atât angajaţilor, cât şi restaurantelor.

De asemenea, în acest an Edenred a semnat Carta Diversităţii din România, consolidând şi confirmând valorile pe care le practică în fiecare zi de peste 20 de ani: principiile diversităţii, nediscriminării şi egalităţii de şanse în cadrul companiei.

„Valorile Edenred sunt exprimate prin 5 principii simple: pasiune pentru clienţi, respect, imaginaţie, simplitate şi spirit antreprenorial. Valorile noastre rezonează cu cele ale Superbrands: dinamism, încredere şi leadership, calitate, pe care le simţim ca făcând parte din ADN-ul Edenred. Produsul nostru emblematic, tichetul de masă Edenred Ticket Restaurant, a evoluat în decursul a 60 de ani, dintre care peste 20 şi în România, şi este azi unul dintre cardurile cele mai utilizate de angajaţii români. Suntem foarte mândri de titlul de Superbrand, care confirmă încă o dată rezultatele şi pasiunea noastră pentru performanţă şi inovaţie”, spune Dana Sîntejudean, Director General Edenred România & Moldova.

Edenred România face parte din grupul Edenred, lider mondial în beneficii pentru angajaţi, soluţii de mobilitate, precum şi plăţi corporative, programe incentive sau programe sociale.

▬▬

Edenred este partenerul zilnic al întregului ecosistem al pieţei muncii. Platforma sa conectează 50 de milioane de angajaţi şi 2 milioane de comercianţi parteneri prin intermediul a 830.000 de clienţi corporativi în 46 de ţări. Datorită activelor sale tehnologice globale, Grupul a gestionat 2,5 miliarde de tranzacţii în 2018, efectuate în principal prin aplicaţii mobile, platforme online şi carduri, reprezentând volum de afaceri de aproape 30 de miliarde de euro.

Cei 10.000 de angajaţi Edenred sunt conduşi de misiunea comună de a îmbunătăţi calitatea vieţii angajaţilor, de a creşte eficienţa companiilor şi de a spori veniturile comercianţilor parteneri. Realizează acest lucru prin intermediul a trei linii de afaceri:

  • Beneficii pentru angajaţi (hrană, masa de prânz, bunăstare, agrement, cultură şi altele)

  • Soluţii pentru flote şi mobilitate (precum combustibil, taxe de drum, întreţinere şi călătorii de afaceri)

  • Soluţii complementare, inclusiv servicii de plăţi corporative (carduri de plată virtuale, transferuri bancare identificate şi plăţi furnizori), soluţii de incentivare şi recompense (platforme, carduri cadou şi programe de incentivare) şi programe sociale publice.

Edenred este cotată la bursa de valori Euronext Paris şi este inclusă în următorii indicatori: CAC Next 20, FTSE4Good, DJSI Europe şi MSCI Europe.

For more information: www.edenred.com

Logo-urile şi alte denumiri comerciale menţionate sau prezentate în acest comunicat de presă sunt mărci înregistrate ale Edenred S.A., ale subsidiarelor sale sau ale unor terţe părţi. Acestea nu pot fi utilizate în scopuri comerciale fără consimţământul scris prealabil al proprietarilor lor.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.