Amazon-Romania.ro, unul dintre cele mai mari comparatoare de preţuri ale retailerilor din online va fi lansat, în curând, pe piaţa din România.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Compania cu capital românesc Amazon-Romania.ro se doreşte a fi unul dintre cele mai complexe, eficiente şi relevante comparatoare de preţuri din România, site-ul fiind pregătit să susţină afişarea a milioane de produse listate în magazinele online româneşti, dar şi a serviciilor existente pe piaţă.

Amazon-Romania.ro va pune accent nu doar pe produsele listate în magazinele online, dar si pe zona de servicii, fie că vorbim de sectorul medical, cosmetic sau travel. Proiectul online are ca obiectiv principal o analiză cât mai exhaustivă a produselor, astfel încât să simplifice procesul decizional al vizitatorilor.

“Prin intermediul acestui comparator de preţuri, procesul decizional al consumatorului va fi înlesnit nu doar prin afişarea celui mai mic preţ, ci şi prin afişarea unor recenzii cât mai veridice atât cu privire la calitatea produsului dorit, cât şi la credibilitatea vânzătorului acestuia. Vrem ca sistemul de comparare să fie cât mai simplist cu putinţă, astfel încât utilizatorii platformei să primească un rezultat în cel mai scurt timp posibil.

Mai mult, spre deosebire de alte comparatoare deja existente, Amazon-Romania.ro îşi doreşte o mai bună interacţiune cu userul, astfel încât afişajul de produse şi oferte să fie individualizat în functie de profilul fiecărui vizitator”, spune Radu Tănase, CEO Amazon-Romania.ro.

O mare parte din investiţie s-a îndreptat către adaptabilitatea site-ului la toate device-urile existente, ceea ce presupune, pe lângă design-ul responsive, şi crearea unei aplicaţii care să faciliteze accesul de pe mobile.

Noul comparator de preţuri este dedicat publicului larg, însă reprezentanţii Amazon-Romania.ro estimează ca în prima etapă de dezvoltare a comparatorului, site-ul să fie accesat de persoane cu vârste cuprinse între 18-60 de ani, ca urmare a experienţei acestora în sectorul achiziţiilor online.

“Piaţa comerţului online este în continuă creştere în România, fapt ce influenţează şi comportamentul general de consum. Există o relaţie de directă proporţionalitate între această creştere a consumului şi timpul dedicat procesului de decizie cu privire la achiziţionarea unui produs, clienţii luând în calcul din ce în ce mai mulţi factori, nu doar preţul.

Amazon-Romania.ro îşi doreşte să contribuie la diminuarea acestui interval de timp, astfel încât alegerea produsului dorit să fie cât mai facilă. În momentul de faţă, comparatoarele de preţuri sunt foarte putin utilizate prin raport la utilitatea acestora, însă acest lucru se va schimba tocmai datorită eficienţei unui astfel de sistem, nemaiexistând riscul de a achiziţiona un produs cu 20% sau 30% mai scump din cauza lipsei de transparenţă”, declară Radu Tănase, CEO Amazon-Romania.ro.

Amazon-Romania.ro este un proiect românesc care a pornit din dorinţa creşterii notorietăţii companiilor româneşti la nivel worldwide, dar şi din pasiunea pentru geografia economică mondială.

“Întotdeauna mi-a plăcut foarte mult geografia şi am studiat râurile lumii. De fapt, mă fascinează cum de ajung mai toate să se verse în mări sau în marile lacuri. Dintre toate apele, Amazonul m-a atras cel mai mult, fiind fluviul cu cel mai mare debit hidrografic din lume. Am gândit business-ul în această direcţie, comparând volumul mare de debit al fluviului cu volumul mare de produse ce se vor comercializa în România. De asemenea, m-a inspirat faptul că Amazonul se întinde de la vest la est. Şi atunci am înteles oportunitatea globalizării afacerii”, mărturiseşte Radu Tănase.

Mai multe informaţii despre lansarea unuia dintre cele mai mari comparatoare de preţuri, în curând, pe Amazon-Romania.ro.

viewscnt

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.