La doar două săptămâni de la lansarea campaniei, 150 de companii s-au înscris ca Unofficial Partners ai Electric Castle şi vor acorda liber în lunea de după festival. Mai multe personalităţi media şi bloggeri au dus mai departe mesajul campaniei, împărtăşind motivul pentru care cred că #electricmonday trebuie să fie zi liberă, într-un video de susţinere a campaniei.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Electric Castle a lansat campania Unofficial Partners în sprijinul fanilor “electrici”, pentru a convinge managerii să ofere liber în lunea de după Electric Castle angajaţilor care participă la eveniment astfel încât să se bucure de o experienţă completă de festival şi să ajungă fericiţi apoi la birou. Până acum, cele 150 de companii din întreaga ţară care au răspuns invitaţiei organizatorilor vor oferi angajaţilor „electrici” mai mult timp pentru a savura experienţa muzicală din Bonţida.

„Răspunsurile pozitive primite de la companii într-un număr atât de mare şi un timp atât de scurt ne-au demonstrat că avem companii cool şi manageri deschişi, care înţeleg că satisfacţia oamenilor din echipă poate fi susţinută şi cu alte beneficii decât cele clasice. Cei mai mulţi dintre festivalieri sunt adevăraţi împătimiţi ai muzicii, iar faptul că pot trăi din plin întreaga experienţă a Electric Castle şi pot participa inclusiv la show-urile de duminică seara este un lucru pe care îl vor aprecia din plin. Le mulţumim celor care au ales să susţină mesajul Unofficial Partners, pentru a reuşi să convingem cât mai multe companii să ni se alăture ca parteneri ai distracţiei”, a declarat Andi Vanca, Head of Communications Electric Castle.

Acţiunea “electrică” s-a bucurat de sprijinul unor personalităţi media şi bloggeri, care s-au alăturat campaniei şi au împărtăşit propriile motive pentru care #electricmonday trebuie să fie zi liberă, în video-ul de susţinere al Unofficial Partners. Andreea Ibacka, Andra Nicula, Adriana Şandru, Oana Tache, Alex Damian, Alin Pândaru, Andrei Lăcătuş, Ariel Constantinof, Bogdan Şerban, Ciprian Muntele şi Florin Grozea le-au transmis managerilor că oferind liber în lunea de după festival pot avea angajaţi fericiţi, odihniţi şi productivi tot restul săptămânii, în timp ce companiile la cârma cărora se află vor fi cele mai cool branduri ale festivalului.

Companiile care oferă liber în lunea electrică (#electricmonday), devin parteneri “neoficiali” ai festivalului şi se bucură de recunoaşterea angajaţilor lor, dar şi de expunere pe site-ul dedicat al campaniei, www.unofficialpartners.com. Totodată, acestea pot oferi fanilor “electrici” din echipele lor posibilitatea de a achiziţiona abonamente la Electric Castle cu preţ special.

Pentru a se înscrie în campanie, companiile trebuie să se înregistreze pe site-ul www.unofficialpartners.com până pe 8 iulie.

Pentru mai multe informaţii:                                               

Andi Vanca, Head of Communications
0733 070 009
andi.vanca [at] electriccastle.ro

www.electriccastle.ro
www.facebook.com/ElectricCastle

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.