BAT a lansat miercuri seară expoziţia temporară FULL SPECTRUM EXPERIENCE la Galeria SENAT din Bucureşti. Curatoriată de One Night Gallery, platforma de promovare a artei româneşti contemporane, vernisajul explorează diferitele faţete actuale ale feminităţii şi rolul modern al femeii în societate, dincolo de stereotipii şi convenţii. BAT şi-a asumat misiunea de a construi un viitor mai bun, iar activităţile care încurajează incluziunea, inovaţia socială şi sprijinirea comunităţilor locale de artişti sunt un pilon central în strategia companiei.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

10 artişti contemporani din domeniul fotografiei, ilustraţiei, bijuteriei, artelor digitale sau interactive, designului vestimentar şi sculpturii s-au alăturat proiectului, iar lucrările acestora sunt o demonstraţie asupra diverselor forme de feminitate ce pot fi explorate prin artă. Astfel, până duminică 18 septembrie pot fi vizionate la SENAT Galerie (Str. Baiculesti 29) zece lucrări semnate de Raluca Ciornea şi Felicia Simion [fotografie], Ştefan Radu Creţu şi Misha Diaconu [sculptură], Wanda Hutira şi Alex Nimurad [ilustratie], Rizi [artă interactivă], Tammy Lovin [artă digitală], Adina Grapa [design vestimentar], Contemporia [bijuterie].  

În cadrul evenimentului de lansare, care a reunit peste 400 de participanţi (antreprenori, artişti, creatori, oameni de business şi media), lucrările expuse au facut obiectul unei licitaţii în urma căreia participanţii şi-au putut adjudeca lucrări din expoziţie. Fondurile strânse în cadrul licitaţiei vor fi donate integral Asociatiei ANAIS, una dintre mai active organizaţii în domeniul promovării, respectării şi apărării drepturilor femeilor din România.

”Ca una dintre cele mai mari companii la nivel internţional, avem o responsabilitate cu atât mai mare de a genera un impact social pozitiv. O direcţie prioritară în acest sens pe plan local este de a suţine demersuri culturale şi comunităţi de artişti care, prin creaţia şi mesajele lor, aduc în prim-plan valori în care ne regăsim, precum incluziune, diversitate, inovaţie, sustenabilitate şi curaj. Mulţumim partenerilor care ne sunt alături, deoarece împreună putem construi pe baza acestor valori şi contribui la un viitor mai bun”, au declarat reprezentanţii BAT.

„Prin programele sale, Asociatia ANAIS a dat până în prezent o voce unui număr de peste 12.000 de femei în România (însemnând programe de consiliere juridică celor care au trecut prin situaţii complicate, consiliere emoţională sau chiar adăpost), de la înfiinţarea sa, în anul 2011.  Fiecare dintre noi are puterea de a schimba ceva, prin gesturi care pot părea mici nouă, dar semnificative pentru ceilalţi. De aceea, ne bucurăm să fim parte din acest proiect, care mobilizează mai multi actori sociali - acest lucru înseamnă că vocile femeilor din România au fost auzite deja şi că facem paşi înainte,”  declară Carmen Nemeş, Preşedintele Asociaţiei ANAIS.

BAT, lider global în domeniul bunurilor de larg consum şi liderul local al pieţei de tutun, şi-a asumat misiunea strategică de a construi un viitor mai bun (A Better Tomorrow™) pentru comunităţile în care activează şi pentru societate. BAT investeşte permanent în proiecte cu impact pozitiv pentru societate şi comunităţi şi susţine anual programe care facilitează accesul la cultură, istorie şi spaţii publice de calitate în comunităţile noastre.

În România, BAT investeşte aproximativ un milion de euro în evenimente culturale şi sprijină comunitatea artistică locală prin susţinerea unor festivaluri de muzică renumite precum Electric Castle sau SummerWell, dar şi evenimente de design precum Romanian Creative Week sau evenimente culturale precum Strada de C’Arte.

Despre BAT în Romania

·        In 2021, BAT este cel mai mare contribuabil la bugetul de stat, pentru al doilea an consecutiv. Compania a platit aproape 11 miliarde de lei la bugetul de stat anul trecut.

·        BAT este liderul pietei tutunului din Romania, cu o cota de peste 50%.

·        BAT are peste 3.000 de angajaţi si creeaza alte 30.000 de locuri de munca pe lantul de distributie si aprovizionare.

·        BAT investeşte aproximativ un milion de euro anual în evenimente culturale, sprijinind comunitatea artistică şi creativă locală, precum şi programe care facilitează incluziunea şi inovaţia socială.

Despre BAT la nivel global

BAT este o companie de top, cu mai multe categorii de bunuri de larg consum, al cărei obiectiv declarat este de a construi un viitor mai bun (A Better Tomorrow™) prin reducerea impactului asupra sănătăţii, ceea ce presupune angajamentul de a oferi consumatorilor adulţi o gamă variată de produse cu risc redus*.

Compania continuă să susţină clar că fumatul cauzează riscuri majore la adresa sănătăţii şi că singura modalitate prin care acestea pot fi evitate este renunţarea la fumat. BAT îi încurajează pe cei care continuă să fumeze să facă trecerea complet la alternativele cu risc redus dovedit ştiinţific*. Pentru a realiza acest lucru, BAT se transformă într-o afacere cu multiple categorii de bunuri de larg consum, centrată cu adevărat pe consumatori.

Obiectivul BAT este ca 50 de milioane de consumatori să aleagă produsele sale care nu ard până în 2030 şi de a genera venituri de 5 miliarde de lire sterline din noile categorii până în 2025. BAT şi-a stabilit o serie de obiective ambiţioase de sustenabilitate, inclusiv atingerea neutralităţii emisiilor de carbon pentru Scopurile 1 şi 2 până în 2030, eliminarea plasticului non-necesar de unică folosinţă şi utilizarea exclusiv de plastic reutilizabil, reciclabil sau compostabil pentru ambalajele sale până în 2025.

BAT are peste 53.000 de angajaţi şi operează în peste 180 de ţări. Grupul BAT a generat venituri de 25,68 de miliarde de lire sterline în 2021 şi un profit din operaţiuni de 10,2 miliarde lire sterline.

Portofoliul strategic al companiei include mărcile sale globale de ţigarete şi o categorie tot mai largă de produse cu risc redus* din tutun şi nicotină, precum şi produse tradiţionale din tutun care nu ard. Acestea includ ţigări electronice, produse de încălzire a tutunului, produse moderne pentru uz oral, inclusiv produse cu nicotină pentru uz oral fără tutun, precum şi produse orale tradiţionale, cum ar fi snus şi snuff umed. După primul semestru al anului 2022, BAT a înregistrat 20,4 milioane de consumatori de produse care nu ard tutunul, o creştere de 2,1 milioane faţă de anul precedent.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.