În cei şase ani de iniţiativă, „DIGI Donează VIAŢĂ” a urmărit să încurajeze şi să faciliteze donarea benevolă şi recurentă de sânge în rândul #oamenilorDIGI, iar nivelul ridicat de mobilizare a dovedit, ediţie cu ediţie, că acţiunile repetate pot deveni reflexe colective. An de an, angajaţii DIGI răspund cu aceeaşi deschidere apelului la altruism, demonstrând că solidaritatea şi voluntariatul se regăsesc atât în valorile organizaţionale, cât şi în rutina individuală.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

La finalul ediţiei cu numărul zece, 192 de salariaţi din 25 de filiale DIGI au donat 87 de litri de sânge în locaţiile CTS din oraşele Alba Iulia, Alexandria, Bacău, Baia Mare, Bârlad, Braşov, Brăila, Buzău, Câmpulung, Cluj-Napoca, Constanţa, Craiova, Drobeta-Turnu Severin, Focşani, Galaţi, Iaşi, Oradea, Piteşti, Ploieşti, Reşita, Sibiu, Slatina, Suceava, Târgu Jiu, Târgu Mureş.

În acelaşi timp, în Bucureşti (71 donatori) şi Timişoara (49 donatori), colectele mobile găzduite la sediile companiei au strâns 120 colegi care şi-au unit forţele şi inimile pentru a completa rezerva de speranţă cu 54 de litri de sânge, resursă ce va aduce tratament şi alinare pentru 360 de persoane în nevoie.

Evenimente
19 iunie Perspectivele macroeconomice şi fiscale ale României

O singură unitate de 450 ml de sânge prelevat poate salva până la trei vieţi. Donarea periodică este un obicei cu efecte benefice atât pentru pacienţii care depind de transfuzii sau de componente sanguine (trombocite, globule roşii, plasmă), cât şi pentru cei care oferă acest ţesut preţios: efectuarea unui control şi a unui set de analize gratuite, reîmprospătarea sângelui, stimularea regenerării celulare, întărirea sistemului imunitar, reducerea riscului de apariţie a bolilor inflamatorii sau cardiovasculare, arderea a 650 de calorii.

Le mulţumim tuturor celor care ne sunt constant alături în acest maraton al binelui colectiv: #oameniDIGI, cadre medicale, jurnalişti ai diviziei media DIGI (Digi24, Digi Sport, Digi FM, PROFM, Digi Documentare) şi publicul larg. Împreună, reuşim să menţinem vie o reţea a implicării active şi grijii faţă de ceilalţi.

O iniţiativă cu tradiţie şi rezultate concrete, integrată în două dintre principalele direcţii de responsabilitate socială ale Grupului - #DigiBenefit şi #DigiWell, “DIGI Donează VIAŢĂ”  reflectă coeziunea şi preocuparea comunităţii DIGI pentru bunăstarea celor în suferinţă. În şase ani de campanie şi pe parcursul celor 18 sesiuni dedicate de recoltare, 2.457 de reprezentanţi DIGI au dăruit 1.106 litri de sânge, iar prin generozitatea lor, 7.371 de poveşti au primit o şansă în plus la vindecare.

Despre Grupul DIGI

        DIGI este liderul pieţei de telecomunicaţii din România pe segmentele de internet de bandă largă (broadband), servicii de distribuţie TV (pay-TV) şi telefonie fixă, deţinând o cotă importantă pe segmentul de comunicaţii mobile, precum şi cea mai mare acoperire la nivel naţional. Compania derulează operaţiuni în România, Spania, Italia, Portugalia şi Belgia.

        Soluţiile de conectivitate şi comunicaţii electronice convergente furnizate de DIGI se bazează pe reţele moderne de fibră optică şi tehnologii de ultimă generaţie. DIGI pune la dispoziţia clienţilor săi şi o ofertă diversificată de conţinuturi radio şi TV: sport (Digi Sport), ştiri (Digi24), filme, documentare, muzică şi serviciul de content Digi Online.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.