Cea mai nouă achiziţie făcută de Spotify pare să arate noua direcţie a platformei de streaming, care, după podcast-uri, se va focusa pe cărţi audio.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Spotify continuă extinderea dincolo de muzică a conţinutului oferit şi cumpără Findaway, un distribuitor de cărţi audio digitale.

Detaliile tranzacţiei nu au fost făcute publice, însă, Spotify se aşteaptă ca aceasta să fie finalizată până la finele anului.

Findaway a fost înfiinţată în 2004 şi deţine o largă colecţie de cărţi audio. Aceasta face legătura între creatorii de conţinut şi publisheri, printre care se numără Apple, Google, Scribd, Audible, Nook, Rakuten Kobo şi Audiobooks.com.

Întreaga echipă Findaway, compusă din aproximativ 150 de oameni, va fi preluată de Spotify, care spune că va continua să investească în industria auto.

Compania suedeză spune că va oferi acces la întreaga librărie de audiobook-uri a Findaway celor 381 de milioane de utilizatori activi pe care îi are în prezent.

Industria de cărţi audio este aşteptată crească, de la 3,3 miliarde de dolari în 2020, la 15 miliarde de dolari în 2027, conform unei estimări.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.