Ultimii ani, după debutul pandemiei, au reprezentat un test de adaptabilitate şi rezilienţă. Într-o perioadă cu provocări la tot pasul – sanitare, economice şi sociale, Kaufland a continuat să fie un sprijin pentru oameni – fie ei clienţi, colegi, parteneri sau comunitate.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

În 2021, Kaufland şi-a dorit să rămână acelaşi partener implicat şi responsabil, iar sustenabilitatea a continuat să stea la aceeaşi masă cu business-ul. A venit în sprijinul persoanelor vulnerabile care aveau nevoie de o masă caldă, a donat echipamente şi cărţi copiilor dornici să înveţe, a contribuit cu o donaţie de 250.000 euro pentru ridicarea Spitalului Modular 2 ATI Piatra Neamţ. A devenit aliatul a peste 80 de ONG-uri şi, alături de acestea, a pus în practică proiecte de ajutorare a comunităţii, de care au beneficiat, direct şi indirect, peste 1,2 milioane de români.

Kaufland crede că fiecare faptă bună ne aduce mai aproape de o lume mai bună, mai curată, mai responsabilă. Ca atare, când vine vorba de implicare socială, strategia companiei e construită pe cinci piloni principali: mediu, societate, educaţie, stil de viaţă sănătos şi cultură. Şi toate proiectele în care se implică ţin cont de ele. La aceste direcţii se adaugă, 2 programe de finanţare, prin care oferă granturi nerambursabile organizaţiilor neguvernamentale din România – StartONG şi În stare de bine.

În intervalul martie 2021 – februarie 2022, peste 40 de milioane de lei au fost investiţi de Kaufland România în cele 117 de proiecte sociale derulate.

Una dintre iniţiativele de suflet demarate de Kaufland este Cantina socială, un proiect adresat familiilor cu venituri mici şi persoanelor fără adăpost. Zilnic, de luni până vineri, sunt pregătite 1000 de porţii de mâncare caldă de către personalul specializat, pentru a fi distribuite de reprezentanţii Asociaţiei Şansa Ta către persoane vulnerabile. Kaufland România asigură produsele necesare pentru prepararea meselor comunitare. O parte dintre alimente provine din stocurile aflate în vânzare accelerată, iar meniul zilnic este stabilit urmărind folosirea optimă a tuturor resurselor. În primul an de funcţionare, în februarie 2022, 186.000 de porţii de mâncare caldă au fost distribuite în total către cei care au nevoie, iar 72 de tone de alimente au fost salvate de la risipă.

Toate detaliile despre eforturile, dar şi impactul Kaufland România la nivel de comunitate şi de mediu se regăsesc în cel mai recent raport de sustenabilitate, disponibil la kaufland.ro/raport-sustenabilitate.

Tot în baza evaluării Raportului de Sustenabilitate 2021, Kaufland România a fost desemnată şi anul acesta Cea mai transparentă şi performantă companie în direcţia sustenabilităţii, ca urmare a implicării şi a investiţiilor majore din zona proiectelor cu impact la nivel de economie, comunitate şi de mediu, pentru al cincilea an consecutiv, conform CST Index. 

 

(Articol susţinut de Kaufland)

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.